AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg hadde sex for halvannen uke siden. Etter dette fikk jeg utrolig vannlatingstrang. Jeg kjenner veldig trang til å pisse, men ofte klarer jeg det ikke. Det hjelper å drikke mye for da får jeg ikke så vannlatingstrang. Jeg har hatt akkurat det samme tidligere, men da gikk det over etter en lang stund av seg selv, uten at jeg gikk til lege. Jeg drakk masse juice den gangen, og det hjalp. Men er ikke så innstillt denne gangen å gå i flere uker slik igjen for det er så plagsomt.... Kan det være en urinveisinfeksjon jeg har? Er det håp at den heler seg selv ved å drikke masse juice osv? Jeg har legeskrekk, så er livredd å gå til lege. Og har nettopp testet meg for kjønnsykdommer og tatt celleprøve, men ser ut til at sykdomstesten har gått greit for har ikke fått noen svar på det. Men problemet er at jeg hadde ubeskyttet sex dagen før sex med en ny mann, så er jo litt tidlig å ta tester da. Og det sa jeg ikke noe til legen om....for jeg ville teste meg for alle jeg hadde hatt før han nye hvis dere forstår.... Har problemer å konsentrere meg på jobb med denne voldsomme så og si konstante pissetrangen og.... Noen som har hatt urinveisinfeksjon før, og kjenner igjen symptomene? Anonymous poster hash: ab667...2fa Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er ganske vanlig med litt følelse av urinveisinfeksjon etter sex. Jeg har hørt om mange jenter som har slitt med dette og ikke visst hvordan man skal løse det. Det beste tipset er å ALLTID tisse etter sex. Det kommer bakterier i urinrøret ved sex, og når man da tisser etterpå (om man så bare får ut to dråper) så hjelper det. Det hjelper også å drikke både tranebærjuice og appelsinjuice. Det er ikke sikkert du trenger å dra til lege om du gjør tiltak nå med en gang. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 En bruker starter tråden som AB men poster senere som sin bruker. Er dette bevisst? To poster er slettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå