rikkeskj Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Heisann! Flere her inne som skal ha eksamen i 1. klasse engelsk fellesfag imorgen 21.nov? Har dere gjort opp noen tanker om meninger rundt temaet vi fikk idag? Endret 20. november 2013 av rikkeskj Lenke til kommentar
WerGis Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Tja har lest. Tenker at tema(ene) på de skriftlige oppgavene blir noe i retning av: (nyere)Amerikansk historie (civil rights act 1964) Martin Luther King(muligens Kennedy også) Hvem er dine helter eller hvem ser du opp til og hvorfor? Kort oppgave om diktanalyse?!? (usikker) eller sammenlikning av diktene Bruk tiden godt å finn kilder på nettet (husk å skirve kildehenvisning og BRUK KILDENE) Endret 20. november 2013 av WerGis Lenke til kommentar
rikkeskj Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Tror du vi kanskje får noe oppgaver som vi kan knytte til menneskene som er nevnt på side 4? Tenkte jeg kanskje skulle skrive et par notater til hver av dem så jeg har litt peiling på hva de faktisk drev med. Gjelder jo mest til de navnene jeg ikke kjenner til fra før av... Tenker også vi kommer til å få oppgaver rundt the Civil Rights Act, sikker noe om stemmerett også. Kanskje også en litt inviduell form for stil der vi skriver om små forskjeller i hverdagen, med tanke på at de to tekstene omhandler både store og små forskjeller.. Hååååper virkelig ikke vi får diktanalyse, da svimer jeg av tror jeg.. Det er så vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå