Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skade på den senen som går fra penishode til penisskaft m/bilde

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Jeg lagde en tråd om denne hendelsen for en liten stund siden, men jeg tenkte at jeg skulle lage en ny siden jeg nå kun vil ha svar på dette og siden jeg nå også har ett bilde for å vise hva det er jeg faktisk snakker om.

Jeg hadde sex med ei jente i baksetet av en bil i går og dette ble en ganske så klein situasjon siden det endte opp med at jeg begynte å blø SYKT mye. Det viser seg at jeg har klart å skade den senen som går fra penishode til penisskaft. Det ser ikke ut som den rivnet, men at den halveis gjorde det eller at jeg hvertfall klarte å skade den.

Er dette noe dere tror vil gro av seg selv eller burde jeg oppsøke lege? Jeg vil helst ikke det, men vil ikke dette skal bli noe kronisk eller hva jeg skal si som jeg kommer til å ha problemer med i lang tid frem..

ADVARSEL: Bilde av penis er lagt ved.

post-226106-0-94322400-1384935281_thumb.jpg

Anonymous poster hash: bb14d...8cd

Endret av Dysfuncti
Bilde av penis lagt i spoiler.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Relax. Her er det ingen fare på fære. Røk strengen selv. Først og fremst lar du den være i fred fremover. Det betyr ingen tante høyre og ingen sex. Så går du og kjøper deg sterilt saltvannoppløsing 0, 9% på apoteket. Rens såret med dette to eller tre ganger om dagen. Eller lag det selv. Kok opp en halv liter vann og tilsett en halv teskje salt uten jod. Havsalt er gull. La det avkjøle seg litt til det er så varmt du klarer å bruke det. Varmen bidrar til større blodomløp og det hjelper på helingsprosessen. Dette er akkurat som du renser en piercing. Du trenger ikke bruke pyrisept eller lignende. Det er så sterkt at det kan ødelegge mer enn det hjelper. Ta gjerne litt multivitamin for å forskynde helingsprosessen.

Så må du bare ta tida til hjelp. Kroppen fikser normalt dette selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...