Hudrin Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 satt i 2 x 512mb ddr ram på mitt kmk2 msi hovedkort, men cpu til agp på hovedkortet tar opp minne ressurser til gforce3 ti200 grafikk kortet mitt når begge minnebrikkene står i maskin og det går ikke bra..tok ut en rambrikke og det ordnet seg..men vil nå gjerne ha begge i, noen som vet om det kan gjøres??. Mvh jm Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 kjører foresten windows xp, glemte vist og si det mvh JM Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 (...) men cpu til agp på hovedkortet tar opp minne ressurser til gforce3 ti200 grafikk kortet mitt når begge minnebrikkene står i maskin og det går ikke bra (...)For å være ærlig så forstår jeg ikke hva du mener her, så kan du prøve å omforumulere litt? Litt mer informasjon om hva som skjer "når det ikke går bra" hadde også vært fint. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Veldig vanskelig å forstå hva du ber om her. Venligst omformuler spørsmålet. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jo, det som skedde når jeg satte inn to 512mb ddr ram brikker var at skjermen ble svart o¨g pcen låste seg, en rask titt på egenskaper viste at det var konflikter mellom minne resurser grafikkkortet og via tech cpu til agp på HK noe som ikke skjedde med bare en rambrikke i pcen, vet ikke om det ble litt bedre forklart nå, men noen driver oppdatering har vist fiksa det virker det som..måtte bare lete litt, takk for hjelpen alikevel da JM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå