Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To kjappe spørsmål, setter pris på svar

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen. Jeg har to spørsmål som jeg gjerne skulle hatt svar på, siden dette er noe som bekymrer meg en del.

Jeg er en gutt på 20 år (dette har vell kanskje ikke noe å si) og i går så hadde jeg sex med ei jente i baksetet av en bil. Dette var vell helt flott, bortsett fra at når jeg tokk penis ut av hun så merket jeg at der var blod overalt. På låret mitt, på hennes lår, i setene osv.. Jeg tenkte dette kom i fra hun og at det menstruasjonsblod, men i følge hun så hadde hun hatt mensen for en liten stund siden. Dette var da jeg merket at det var meg det kom fra, som var en liten ''sjokker''.. Det viser seg at jeg fikk ett sår på senen som er akkurat under penishodet, den rivnet ikke men den ble skadet. Er dette vanlig?

Noe annet jeg gjerne skulle hatt tips på er hvordan jeg kan vare lengre under sex? Noen ganger er det såpass gale at jeg kan komme på 1 minutt, dette er ganske flaut og langt i fra lenge nokk..

Anonymous poster hash: eaaf1...fef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

For å svare på det første spørsmålet du lurte på så er det ikke uvanlig, men heller ikke det mest normale heller :) Anbefaler deg å ta det rolig på sexfronten en liten stund for å la såret gro og om det bare fortsetter å skje så bør du oppsøke lege og få sjekket det litt mer grundig.

Når det kommer til det andre spørsmålet så er det nok et par ting du kan gjøre, men det jeg har hørt er at om du masturberer eller har sex så kan du stoppe/trekke deg rett før du "kommer", holde stramt rundt skaftet på penis slik at du ikke kommer, så er det bare å gjenta gang etter gang :) Er nok lettere når du masturberer på egenhånd da du kanskje har litt mer kontroll på ting da :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Noe annet jeg gjerne skulle hatt tips på er hvordan jeg kan vare lengre under sex? Noen ganger er det såpass gale at jeg kan komme på 1 minutt, dette er ganske flaut og langt i fra lenge nokk..

Du kan ikke bare pese på og forvente å vare lenge ;) Bytt på hastighet og rytme, hvem som gjør jobben etc. Ta pauser når du holder på å komme, enten ved å be jenta vente litt (vi er vandt til det, helt vanlig å høre at gutten må holde igjen noen sekunder før man kan fortsette) eller ta pause ved å gå ned på henne, bruke fingrer e.l. Hvis du skulle komme så er ikke leken slutt, da kan du konsentrere deg om å tilfredstille henne, frem til lillemann er klar igjen.

For min del så blir jeg ikke sur over at gutten holder på å komme tidlig, så lenge vi kan stoppe opp noen sekunder for å fortsette, eller om han prøver å si fra, men ikke rekker, da fortsetter vi bare etterpå. Men herregud så forbanna jeg blir om han bare kjører på og kommer, og attpåtil avslutter hele greia bare fordi han er i mål! ;)

Lenke til kommentar

Det er nok strengen under penishodet som har fått seg en rift. Dette er ikke farlig, men du bør gjøre ditt beste for å holde området rent. Om dette er noe som plager deg, er det en enkel sak å fikse. Henvend deg til fastlegen din.

Når det kommer til å holde ut lengre så er det noe som i stor grad sitter i hodet. Om du klarer å slappe av, er trygg på deg selv og på din partner osv så vil det stort sett gå bedre. Det er også lov å ta pauser. Velg stillinger hvor du er i kontroll over hastigheten og trekk deg ut om du trenger en liten pause. Disse pausene kan du enten bruke på å skifte stilling, eller på å stimulere henne på andre måter. Det er ikke vanlig å holde ut så alt for lenge om en kun jokker i vei det en er god for.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...