Toppris Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skjønner ikke hvorfor du skal være så opptatt av å være care eller at hun ikke skal "vinne"? Dere har mistet hverandre. Det er ingen av dere som har vunnet eller kommer til å vinne. Begge har tapt. Spiller ingen rolle hvem som dumpet hvem osv. Sikkert jævelig kjipt for henne å avlyse også;( Begge har jo innrømmet at de fortsatt er glade i hverandre. Ergo begge har tapt. Kan være en macho-gutte greie. Framstå som "kul" med en "Fine, whatever - I don't care"-type holdning. Min bitch av en eks (hun ble bitch etter jeg slo opp) nølte ikke med å hinte til at hun allerede var i omgang med andre gutter da vi for første gang tok kontakt to måneder etter bruddet. Jeg sa meg for god til å synke på hennes nivå og nevnte derfor ikke mine seksuelle beseiringer den siste tiden, men sa jeg var glad på hennes vegne og håpte bare hun hadde det bra. Men det skal sies at jeg er en pretty-awesome kar som deler ditt synspunkt: Gloating etter et brudd om hvem som taklet bruddet best og først kom seg videre, er bare håpløst. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Gloating etter et brudd om hvem som taklet bruddet best og først kom seg videre, er bare håpløst. Nettopp! Når det ble slutt mellom meg å fyren min etter tre år var jeg dønn ærlig med alle om alt. Jeg var dønn ærlig om at det var jeg som ble dumpet, jeg var dønn ærlig om at jeg hadde tryglet han om å ombestemme seg, jeg var dønn ærlig om at jeg tok det så tungt at jeg aldri trodde jeg skulle komme meg på fotene igjen, og at det fortsatt sitter i og har grusa all selvtilliten og jeg var dønn ærlig om at jeg ble tøffel og ga faen i hva han tok med seg av eiendeler osv. Jeg hadde ingen ambisjoner om å komme seirende ut av bruddet som den som fikk med seg mest verdifulle eiendeler, eller den som knulla med noen andre først etter bruddet. Jeg kunne ikke vinne uansett. Jeg var en soleklar taper. Men så gikk det jo opp for meg at det var jo faktisk han også. Han var en akkurat like stor taper som det jeg var. Det ble uavgjort. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kvinner er en vitenskap+rakettforskning og blir mye surr innimellom. Har vært borte i mye rart av jenter som har forskjellige meninger og venner hver dag.... Ta deg en pils og tenk på andre damer. Du skal vite at du fortjener ei som vil være sammen med deg, og det finnes nok av! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Okay, Toppris. Jeg er en ganske awesome kar jeg og, men jeg skjønner ikke maset om å få henne vekk fra facebook. Det der vinne-greiene er sikkert teit, men jeg bryr meg ikke om hun er på facebooken min eller ei sånn egentlig. Og derfor er det best å være cool og ikke gjøre noe med det syns jeg selv hvertfall. Ser ingen grunn til å slette hun slik situasjonen er i dag, her og nå. Og nei, er ikke så opptatt av å "vinne", ciklide. Men måtte svare noe da dere sa jeg burde slette hun osv. For meg er det samma om hun er der eller ikke. Og minste motstandsvei er å ikke gjøre noe med det, siden jeg har hun der nå.Ja, var sikkert ikke lett for hun å avlyse, men kom an da. Sier du ja til å komme, avlyser du ikke samme dag når du da i tillegg har sagt du gleder deg 2 dager før og takket for at jeg altlid er der for hun osv. Det gjør man bare ikke. Hun dreit seg ut på den der. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Okay, Toppris. Jeg er en ganske awesome kar jeg og, men jeg skjønner ikke maset om å få henne vekk fra facebook. Det der vinne-greiene er sikkert teit, men jeg bryr meg ikke om hun er på facebooken min eller ei sånn egentlig. Og derfor er det best å være cool og ikke gjøre noe med det syns jeg selv hvertfall. Ser ingen grunn til å slette hun slik situasjonen er i dag, her og nå. Slik situasjonen min var etter bruddet, var at jeg ikke så et behov for å fjerne min eks heller. Ettersom tiden gikk, og jeg så henne online på facebook, tenkte jeg stadig over hvor vanvittig jeg såret henne. Jeg knuste hjertet hennes sønders i stykker, og jeg ble lei meg da jeg tenkte på henne. Så innså jeg at singellivet suger, når man er vant til å ha det ufattelig bra med en annen person, og jeg begynte å lure på om jeg hadde gjort en feil. Å bli minnet på alle disse tankene gjorde at jeg 2-3 måneder senere måtte slette hun fra facebook. Hvis du har to ting, 1 ) Følelser for henne, 2 ) Et behov for å komme deg over henne, så hjelper det på absolutt null måte å beholde henne i dine sosiale mediers omkretser. Det var det jeg ville fram til. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg tenkte det samme som Toppris, men behold henne på facebook om du ikke har noe problem med det altså. Det får du nesten avgjøre selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Ser den, Toppris. Var nok riktig. La du hun til igjen når du følte det var greit eller?Dere har fått meg til å vurdere å slette hun ja. Men er ikke helt der føler jeg. Vi får se med tiden. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har ikke lagt hun til igjen, nei. Jo mer tid som går, jo mindre behov har jeg for å inkludere hun i livet mitt igjen. Vi bor ikke i samme by engang lengre, så jeg kommer trolig aldri til å se hun igjen i mitt liv. Og bare å skrive dette var en liten byrde av mine skuldre Det dumme er hvis du senere finner ut at nå MÅ du slette hun, for da inngår du i en fase du nå kunne startet med å unngå Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Skjønner. Du hadde jo et stygt brudd også så ser den.Jeg har kontakt med eksen min som jeg var sammen med i 1,5 år, ble slutt i april. Vi catcher opp fra tid til annen på face og begge syns det er koselig. Om det blir slik med hun her også er jeg usikker på, er sånn man ser med tiden. I tillegg er det jo også sykt individuelt, vet godt at hun ønsker å ha kontakt hvertfall. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det står "såret ego" over alt du skriver. Den derre care-greien din fungerer stikk motsatt, bare sånn at du vet det Personlig skjønner jeg ikke hvorfor du er så fornærmet. DU ba henne om pause. Tror ikke du det såret henne? Hva er pause egentlig? Pause er bare bullshit. Enten så man sammen eller så er man ikke. Du kan ikke forvente at hun skulle gå rundt og være uberørt av dette. Det første jeg tenkte da jeg leste de siste postene dine var at hun var en sånn som likte å holde tak i deg på samme måte som jenter er. Kjekt å ha noen. Hørte et uttrykk en gang som stemmer ganske greit for mange: Jenter er som aper, de slipper ikke taket i grenen før de har godt tak i en annen. Dette var uansett før jeg fikk med meg at det var du som ba om pause. Jeg tipper at du såret henne ved å be om det. Hun var glad i deg, men du såret henne og fikk henne til å tenke igjennom ting. Hun hadde helt sikkert alle intensjoner om å treffe deg, og gledet seg sikkert, men til slutt endte hun opp med å tenke med hjernen og innså at hele greien ikke var meant to be. Ingen liker å bli satt på vent. Du ba om dette selv. Så du burde kanskje revurdere hele den derre "hun såret egoet mitt, det var utrolig dårlig gjort-greien". 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Her har vi et innlegg som hopper til konklusjoner uten å kjenne hele historien merker jeg. Ja, jeg ba om en pause da forholdet ikke var bra på den måten at vi kranglet mer enn man burde tidlig inn i et forhold. Selvfølgelig tok hun det tungt, men så skal det være lov å gi så mye miksa signaler fordi jeg ba om pausen i utgangspunktet? Og i tillegg avtale å møtes, for så å si hun gleder seg, sende hjerter osv osv for så å avlyse dagen hun skulle kommet med en sms? Selvfølgelig ikke, og det blir helt feil i mine øyne.Og igjen, drit nå litt i det "care-greiene", jeg sa bare at om jeg har hun på facebook nå gjør det meg lite. Isåfall kan jeg fjerne hun fra chatten og ta hun vekk sån at hun ikke popper opp i nyhetsoppdateringen. Man behøver ikke slette.Og om du synes en pause er tull eller ikke, er jo for meg litt likegyldig. Pause passer for noen noen ganger, andre ikke. Det er individuelt. Vi var på et sted i vårt forhold at det passet, da kunne vi se om vi savnet hverandre og ja, det gjorde vi. Det er mer til denne saken enn kun det jeg har skrevet, så da får du heller spørre så kommer jeg med dem.Jeg er ikke en fyr med massivt ego og som turer rundt og tror jeg er verdens beste her forresten, om det var det du skulle tro. Jeg er bare irritert over hvordan hun kunne avlyse samme dag hun skulle kommet, det er vel ikke så rart heller. Det skjønner 100% av de jeg har snakket med om dette her. Så spør hvordan ting var før du hopper til konklusjoner, darknessj. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan skal vi kunne vite at det er mer uten at du forteller det? Vi må kunne forholde oss til det du skriver. Jeg kan ikke spørre om ting jeg ikke vet eksisterer. Jeg skjønner at du ble skuffet og føler deg villedet, men se det fra hennes side. Tror du virkelig at hun gjorde dette for å være kjip? Det er fullt mulig å ha motstridende følelser, og det er mulig å ha følelser som ikke er fornuftige. Jeg er verken henne eller deg, det er kun personen selv som vet hva man egentlig tenker, så jeg kan selvfølgelig bare gjette. Jeg tipper at det er én av to årsaker til at hun gjorde som hun gjorde: 1: Hun ville virkelig at det skulle fungere, men innså at følelsene hun ville skulle være der faktisk bare var ønsketenkning. 2: Hun har følelser, men vet at det ikke vil fungere, og har bestemt seg for å skjerme seg. Jeg skjønner at du ikke synes at det forrige innlegget mitt var noe kult. Jeg forstår også at vennene dine støtter deg, og ikke vil gjøre deg mer skuffet. Jeg er ærlig og sier ting rett ut. Det er ikke for å være slem. PS. Jeg tror ikke du har et stort ego, men jeg tror alle synes det er kjipt å bli "dumpet". 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Selvsagt. Bare syns du hoppa til et par ting hvor du kunne spurt om nærmere først.Vet godt det ikke var lett for henne å avlyse. Men hun har vært vinglete i det hun har sagt siden ting ble usikkert. Og det at hun avlyste når hun på forhånd hadde sagt ja, også sagt hun gledet seg 2 dager før viser bare enda en gang hvor vinglete hun er. Veldig vanskelig å forholde seg til. De miksa signalene kommer man heller ikke bort fra.Forholdet ble avsluttet fordi begge ville det. Faktisk så vurderte jeg lenge å avslutte det. Jeg ba jo om pausen, hun innså fort at pause var lurt og var enig med meg. Så det var et mutual breakup sånn sett. Men hun brøyt jo en avtale hun hadde sagt ja til og sagt hun gledet seg til. Det kommer man seg ikke vekk fra. Tungt å takle. Men ser nok større på det etterhvert og tenker annerledes da.Det går helt fint. Bare interessant å lese hva forskjellige folk mener ut fra det jeg har fortalt. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Så du hadde en annen kjæreste i april? Missforstod jeg. Trodde dere hadde vært sammen lenge. Du får anse henne som en sommerflørt bare da vettu Endret 1. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Kan jo også få med at hun skulle jo faktisk bare komme hit for en avslappende dag og to. Spise taco (som hun ba om, "oss-mat"), snakke, om hun skulle sove på sofaen eller senga skulle vi finne ut osv. Det skulle bare være en chillhelg for å se hvordan ting var mellom oss når vi faktisk var i samme rom, siden det var såpass lenge siden. Og da eventuelt gi hverandre en klem og takke for alt og få en god avslutning på ting, face 2 face. Men ja, det ble det jo ikke. Og det er noe dritt. Hadde vært mye lettere å komme seg over henne om ting hadde blitt avslutta "normalt" om man kan si det. Istedenfor at man skal huske dette her. Men ja, får huske på de negative tingene som det jo var en del av. Hun var jo ganske komplisert å være sammen med på mange områder. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 ciklide: Ja, ble slutt med første eksen tidlig i april. Ble sammen med hun her i juni, møtte hun veldig random og uventet på nett. Ja, gjør vel det etterhvert. Akkurat nå er jeg bare litt skuffa. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå