Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snapchat - best friends "snoking"?

Anbefalte innlegg

Er nok bare en random dude hun snapper med. Jeg(gutt) har vært på topp 3 listen til de aller fleste jeg har på snapchat. Også vært på førsteplass på listen til jenter som både er single eller som har type, noe jeg ikke bryr meg så veldig stort om hehe. Jeg sender snap's om alt mulig og behøver ikke nødvendigvis være flørting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok bare en random dude hun snapper med. Jeg(gutt) har vært på topp 3 listen til de aller fleste jeg har på snapchat. Også vært på førsteplass på listen til jenter som både er single eller som har type, noe jeg ikke bryr meg så veldig stort om hehe. Jeg sender snap's om alt mulig og behøver ikke nødvendigvis være flørting.

Yes, er bare at når jeg sjekker bestfriends til han karen så har han kun henne som bestfriend og rundt 100 i score. Det som får meg til å stusse. Er sikkert ingenting, men om hun har sendt litt hudbilder eller sånt til noen så går jo det bra også. Vi er single og alt det der, men ja. Tolker ikke mer på det tror jeg.

Anonymous poster hash: c3c7d...a6f
Lenke til kommentar

Best-Friends listen er basert på de siste 168 timer (7 døgn). Det skal litt til for at du blir #1 etter 1 dag.

Hvis du ikke sender noen snapchats på 168 timer, har du ingen Best Friends. Dette selv om du mottar. Dermed konkluderer jeg med at Friends-listen er basert på sendte snaps de siste 7 dager.

Lenke til kommentar

Hei godtfolk.

Da kan jeg komme med den beskjeden at hun avlyste... Jepp, du leste riktig. Hun avlyste hele greiene... Forfjamsa fikk jeg melding kvart på 3 i dag på t-banen hjem fra skolen. Trodde ikke mine egne øyne da jeg fikk denne SMS'en:

"Hei. Jeg tror nesten jeg må avlyse i siste minutt, altså. Du er en herlig gutt, og jeg er veldig glad i deg, men jeg vil være singel nå. Har behov for litt tid for meg selv og finne litt ut av ting. Da jeg sa ja, så var jeg usikker, men det er jeg ikke nå lenger. Beklager for at jeg eventuelt ødelegger helga di og avlyser sånn her. Jeg er glad i deg."

Til info kan jeg si at for 2 dager siden sa hun at hun gledet seg til å se meg igjen og har savna å være rundt meg da hun ikke husket hvordan det var + at hun takket meg for å alltid være der for henne. Tilbake til saken: Forfjamsa som jeg ble spurte jeg rett ut "Kødder du? Ble forfjamsa her nå." og hun svarte kort "Nei"

Jeg ringte henne kort tid etter opp og vi snakka en del. Jeg begynte rett og slett med å spørre hva greia hennes er. Jeg sa at så mye miksa signaler og vingling fortjener ingen å ha det. Var dønn ærlig med henne, og sa til hun at om hun ikke kom i dag så kunne vi ikke ha kontakt på en stund. Måneder, jeg vet ikke hvor lenge. Måtte spørre henne 100% om hun ikke kom og hun sa ja. Spurte nettopp fordi hun har vingla så mye. Mener forskjellig fra dag til dag. Hun sa hun hadde sagt minimalt fordi hun vingla så mye fra dag til dag, greit nok. Men du sier ikke 2 dager før at du gleder deg til å ses også avlyse i siste liten. Senest i går sa hun at hun kom, men ikke så tidlig...

Reaksjoner? Jeg ble helt satt ut, og det er fortsatt enda. Hvordan hun bare kunne drite i det i siste liten. Hun sa hun ikke hadde noen romantiske følelser og det. Sa at det har ikke jeg heller, men at jeg var hvertfall var nysgjerrig på å se hun og å henge med hun en helg. Men hun følte plutselig ikke det da. At det å være singel frista. For min del også egentlig, men ja. Vi avslørte begge at vi har flørta litt siden det ble slutt med andre, men at det ikke var noe seriøst med noen. Til slutt ble det til at hun sa hun skulle gå og jeg sa ha det litt lattermildt. Siste hun skrev til meg var skype i forgårs og det var "Natta <3"

Dette er en sånn, skal man le eller gråte-situasjon for min del altså. :(

Lenke til kommentar

(Kan også meddele at den flørtinga har vært med folk på nett, altså over skype eller lignende, ikke IRL)

Min mor ble faktisk ikke overrasket da jeg fortalte at hun avlyste. Hun sa det ikke kom som en overraskelse på henne med tanke på hvor vinglete hun har vært siden det ble slutt med mer. Heldigvis mye støtte fra henne. Da spesielt på det at jeg og jenta aldri var noen god match i utgangspunktet. Men det er hardt å bli singel uansett.

Jenta sa også at det virka som hun var kommet mer over meg enn meg over hun. Tror egentlig ikke det er sant, men om det skulle vært sant har jo dette sin enkle forklaring i at hun skrev at hun elsket meg og eneste hun ville var å sove ved siden av meg for 2 uker siden, så har det tikket inn ting som at jeg er verdens beste gutt, flinkest i senga, godgutt, fullpakke osv. Da er det ikke så sabla lett å legge noen bak seg med det første. Uff. Miksa signaler er det verste har jeg funnet ut. Ikke merka det på kroppen slik før. Er jo bare 22, så ikke så rart kanskje. Men ja uff, fortsatt litt i sjokk i at hun avlyste.

Lenke til kommentar

Det hun har sagt har nok vært sant, det tror jeg. 2 dager siden gleda hun seg. Heftig ustabilt. Men hun er jo så utrolig vinglete at det er utrolig irriterende ja. Hvem mener forskjellig fra dag til dag? Aldri vært borti noe sånt. Utrolig rart da hun aldri var så vinglete når vi var i et forhold. Da var ting rocky, men ikke usikkert hvertfall… : /

Ja, sa at om hun ikke kom kan ikke vi ha kontakt på en stund, måned, I dunno. Fordi jeg må få tid til å komme over henne rett og slett.

Om jeg skal slette henne fra skype, facebook osv. er jeg usikker på. Allerede sletta hun fra snapchat der jeg kan få snaps fra alle uansett. Føler at om jeg sletter hun fra face og skype sier det at "jeg er så såra buhu" og da føler jeg hun vinner på en måte. Bedre å ikke gjøre det, da det viser mer "care attitude".

Tenk at hun bare avlyste når hun sa hun kom haha, fortsatt syns jeg det er utrolig dårlig. Greit nok at jeg var mer på at hun skulle komme, men når du faktisk sier ja, da kommer man jo! Easy as that. Som en kompis sa, man avslutter et forhold face 2 face, det er vanlig høflighet.

Mindfuck, indeed, Phate! Haha uff altså. :p

Lenke til kommentar

Forholdet var avsluttet ja, men vi hadde begge følelser for hverandre. Og det var 100% klart at hun skulle komme hit siden sist torsdag. Vært savner deg og ting fram og tilbake i 3-4 uker nå. + en del steril prat.

Ja, det er en måte. Jeg tror jeg venter isåfall. Man trenger forresten ikke slette noen for å unngå ny informasjon. Man kan tweake mye på facebook sånn at man ikke får nyhetsoppdateringer fra personen, men at personen likevel er i vennelista osv. Men ja, får ta det som det kommer.

Lenke til kommentar

Først og fremst: Maks kjipt. Vanvittig ukult av henne. Men hva med å tenke på denne måten: Du kan si deg enig i at opptreden hun viste var jævla kjip, sant? Er dette en personlighet du vil omgås?

[...] jeg og jenta aldri var noen god match i utgangspunktet. Men det er hardt å bli singel uansett.

Spesielt med dette i tankene, vet du allerede nå (eller er det din mor som sier dette?) at dere ikke er en god match, og da vil det ikke lønne seg langsiktig? Og ja, å bli singel er hardt som pokker, og derfor kan det være lett å tenke "Bedre å være sammen med noen man ikke burde være med, enn singel".

Om jeg skal slette henne fra skype, facebook osv. er jeg usikker på. Allerede sletta hun fra snapchat der jeg kan få snaps fra alle uansett. Føler at om jeg sletter hun fra face og skype sier det at "jeg er så såra buhu" og da føler jeg hun vinner på en måte. Bedre å ikke gjøre det, da det viser mer "care attitude".

Jeg tror det vil komme mer ugagn enn gagn for deg å beholde hun tilgjengelig på sosiale medier. Personlig måtte jeg slette min eks fra alt, og det var jeg som slo opp med henne.

Hvorfor vil du vise en care-attitude? Da får du hun i hvert fall ikke, om du vil ha henne tilbake. Om du faktisk kan vise at du ble såret av det hele, så vil jo hun se på det positivt om hun kanskje vil ha deg tilbake.

Lenke til kommentar

Slett henne fra facebook og overalt. Kommer ikke opp noe stort bilde mitt på skjermen hennes med info om at du har slettet henne. Er ikke sikker hun merker det med en gang heller og så blir det lettere for deg å gå videre også når du slipper konstante påminnere om henne.

Du er 22 og virker som en fin fyr. Jeg er overbevist om at det finnes andre for deg der ute :)

Lenke til kommentar

Sletter nok ikke henne fra facebook. Vet godt det ikke kommer opp, men ser ikke helt grunnen. Føler hun på en måte "vinner" om jeg gjør det. Kan jo endres denne situasjonen. Om jeg gjør noe med face tar jeg heller sånn at jeg skjuler nye ting hun gjør eller nye ting jeg gjør for henne. Slette blir litt vel sånn dramatisk syns jeg. Men ja, gjør ingenting med det inntil videre.

Å ikke slette viser mer "care" fra min side noe jeg heller ønsker.

Takk for det :) Hyggelig å høre det.

Lenke til kommentar

Først og fremst: Maks kjipt. Vanvittig ukult av henne. Men hva med å tenke på denne måten: Du kan si deg enig i at opptreden hun viste var jævla kjip, sant? Er dette en personlighet du vil omgås?

Spesielt med dette i tankene, vet du allerede nå (eller er det din mor som sier dette?) at dere ikke er en god match, og da vil det ikke lønne seg langsiktig? Og ja, å bli singel er hardt som pokker, og derfor kan det være lett å tenke "Bedre å være sammen med noen man ikke burde være med, enn singel".

Jeg tror det vil komme mer ugagn enn gagn for deg å beholde hun tilgjengelig på sosiale medier. Personlig måtte jeg slette min eks fra alt, og det var jeg som slo opp med henne.

Hvorfor vil du vise en care-attitude? Da får du hun i hvert fall ikke, om du vil ha henne tilbake. Om du faktisk kan vise at du ble såret av det hele, så vil jo hun se på det positivt om hun kanskje vil ha deg tilbake.

Jepp, prøver å tenke sånn. At hennes "true colors" kom fram på en måte. Jeg ba om pausen i oktober og alt skjedde etter dette. Men ting var ikke rosenrødt før det heller. Ba om pause av en grunn.

Ikke bare min mor nei, har også sett det selv. Det var den fysiske tiltrekningen og kjemien som stemte best og det var limet i forholdet vårt. Kommunikasjonsmessig hadde vi problemer da begge er ganske sterke personligheter med mye meninger og hvor begge sjelden gir seg i en diskusjon. Det ble litt for intenst iblant.

Ja, har jo vært innom den tanken. "Faen as, bedre å være sammen med noen, enn å være singel", men det er jo ulogisk når man selv ser at personen og en selv ikke er en bra match fullt ut.

Jeg ser poenget ditt, men orker ikke stresse så mye med det akkurat nå. Toget er gått for hennes del (bokstavlig talt :p) og ja, hun dreit seg ut. Skal jævlig mye til for at jeg skal kunne tilgi henne for dette her føler jeg. Ikke bare avlyste hun samme dag, men 2 dager før sa hun at hun gledet seg og det der. Det er å pisse på alt. Jeg viste jo på telefonen at jeg ble somewhat såret av dette her. Så det burde hun vite. Trengs ikke facebook-delete for det.

Lenke til kommentar

Sletter nok ikke henne fra facebook. Vet godt det ikke kommer opp, men ser ikke helt grunnen. Føler hun på en måte "vinner" om jeg gjør det. Kan jo endres denne situasjonen. Om jeg gjør noe med face tar jeg heller sånn at jeg skjuler nye ting hun gjør eller nye ting jeg gjør for henne. Slette blir litt vel sånn dramatisk syns jeg. Men ja, gjør ingenting med det inntil videre.Å ikke slette viser mer "care" fra min side noe jeg heller ønsker.Takk for det :) Hyggelig å høre det. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f

Alternativet er å skjule alt hun skriver ja og så kan du heller vurdere å slette eller ikke når det har gått litt tid og du har fått det på avstand.

Forstår godt at du føler det er for sent for henne nå, hadde ikke skadet henne å ta en helg sammen. Dere skulle jo bare ha det hyggelig sammen og så se hva som skjedde. Snodig at hun endret mening så fort, men kan være at hun har debattert med seg selv ang dette lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alternativet er å skjule alt hun skriver ja og så kan du heller vurdere å slette eller ikke når det har gått litt tid og du har fått det på avstand.

Forstår godt at du føler det er for sent for henne nå, hadde ikke skadet henne å ta en helg sammen. Dere skulle jo bare ha det hyggelig sammen og så se hva som skjedde. Snodig at hun endret mening så fort, men kan være at hun har debattert med seg selv ang dette lenge.

Til det siste der, jeg vet. Det er hele greia. Irriterer meg grønn. Når du sier ja, da kommer du. Ja, tydelig at hun gjorde det. Men det er jo som du sier, vi skulle se hvordan ting var, spise taco, se en film og se. Det vet hun også. Var lite romantiske følelser, men ting kunne endret seg når vi så hverandre, men ja. Det vet jeg hun også var klar over. Gir ikke mening at hun plutselig endra mening. Men uansett om jeg prøver å finne logikk og fornuft i det finner jeg det ikke. Er vel ikke vits å prøve å finne det heller...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du skal være så opptatt av å være care eller at hun ikke skal "vinne"? Dere har mistet hverandre. Det er ingen av dere som har vunnet eller kommer til å vinne. Begge har tapt. Spiller ingen rolle hvem som dumpet hvem osv. Sikkert jævelig kjipt for henne å avlyse også;( Begge har jo innrømmet at de fortsatt er glade i hverandre. Ergo begge har tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...