Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snapchat - best friends "snoking"?

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo litt teit at det står. Men men, sosiale medier er til godt og vondt sånn sett. Kan være som du sier Freidig, men ja. Syns jo det er litt rart. Burde ikke spekulere for mye her.

Vel, hun er jo en som forteller ting om vi har en god tone, men om vi ikke kommer inn på det nå før hun kommer eller når hun er her kan jeg prøve å ta det opp da. Si litt forsiktig at:

"Hey du husker den natta når vi sendte masse snaps fram og tilbake?" Så sier hun kanskje "Jaa" så kan jeg si sånn "Vel, nå skal ikke jeg anklage eller noe sånn, men husker jeg tenkte litt 'oi hvem er *****' siden han lå på førsteplass liksom. For du smalt rett opp på førsteplassen min! :)"

Si det med et smil. Den bør da kunne gå. Om helga går fint og det er god stemning mellom tacoen i sofaen.

Anonymous poster hash: c3c7d...a6f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ja altså jeg ser at rett tid og sted er viktig her. Jeg gjør kun dette om det faller seg naturlig i en setting. Enten om vi kommer innpå temaet før vi ses eller når vi ses.

Hun kan jo eventuelt se på det som at "han bryr seg faktisk og følger med" og ikke bare se på det med trass-øyne og tenke "han la seg oppi det, uff". Men ja, kan se risken i det.

Vanskelig å få fram budskapet her vil jeg tro. :p Sier det jo for å forsikre meg at hun er min liksom. At jeg er glad i hun og ikke vil dele hun. Men ja. Ser poenget.

Lenke til kommentar

Bare si at du ble litt sjalu og usikker når du så at det var noen andre som var høyere opp på snapchat listen hennes. Si at du var redd for at du ville miste henne helt, eller noe slikt. Det er en ærlig sak å føle det. Men bestem deg på forhånd om du er på jakt etter svar fra henne, eller om du bare ønsker å kommunisere hva du føler og legge saken bak deg. Tenk over dine intensjoner.

Lenke til kommentar

Jeg spurte litt hva hun ønska at vi skulle spise, kanskje biff elns. Da sa hun "nei, vil helst ha 'oss-mat" som i taco, kyllingfilet osv. Tradisjon"

Tar det som et godt tegn. At hun vil ha ting som før for å se hvordan det blir denne gangen. Etter alt.

Kan bli spennende :)

Har forresten forberedt et lite manus angående snapchat-greia. Evt. si sånn "Hey du husker den natta vi snappa sykt mye fram og tilbake?" så sier hun "Ja", så kan jeg si "Da var jeg redd for å miste deg helt husker jeg.. Du smatt nemlig rett opp på min øverste på snapchat, trykka tilfeldigvis innpå din og der var *** og *** før meg, haha. Uff da tenkte jeg litt sånn shit." Dette må selvfølgelig times og tilrettelegges haha. Kanskje når vi har lagt oss (om det nå blir senga) og si det da.

Også regne med da hvis stemningen er god, at hun forteller hvem han ene er osv. Den kan funke tror jeg. Da får jeg svaret på hvem det er forhåpentligvis. Så kan hun spørre meg om hun lurer på noe angående min snapchat og sånn.

Skal gjøre mitt ytterste for en bra kveld hvertfall. Handle inn litt ting hun liker å vise at jeg er en omsorgsfull kar som har følgt med på hva hun liker osv.

Best-Friends listen er basert på de siste 168 timer (7 døgn). Det skal litt til for at du blir #1 etter 1 dag.

Kilde? Ikke funnet noe på det der. Den er meget random.

Best-Friends listen er basert på de siste 168 timer (7 døgn). Det skal litt til for at du blir #1 etter 1 dag.

Kilde? Ikke funnet noe på det der. Den er meget random.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke tenkt til å bryte inn her, men jeg gjør det alikevel.

Hvorfor skal du lage så mye styr rundt dette her? Kjenner jeg blir helt svett av deg.

Du har klart en bra ting - hun kommer til deg neste helg. Drit i han andre fyren som tilfeldigvis ligger over deg.. på snapchat...

Jeg skulle vært veldig, veldig sjalu, og langt nede for å kunne jeg spør om noe så dumt som "hvem er han som ligger på første plass?" Du har i tillegg skissert et manus i hodet ditt? Dropp det kompis.

Ikke selg deg for billig nå. Jobb med dama når hun kommer, og håp på det beste.

Mulig jeg virket streng nå, men dette er bare gode tips

• Liker 3
Lenke til kommentar

I tillegg ser jeg hun kommenterte "du er digg" til en fyr sitt nye bilde på decate for 16 timer siden eller hva det stod. Det får meg jo til å sukke litt.

Jeg har også blitt flørta med og flørta tilbake siden det ble slutt og alt det der. Men jeg går ikke offentlig til en person på decate.no (det er en side ala nettby) og kommenterer sånt åpenlyst. Blir jo litt skuffa. Vet de har hverandre på facebook også.

Spesielt siden hun har skrevet at hun elsker meg, kun er meg hun vil ha, tror ikke hun finner bedre enn meg, glad i meg, savner meg og alt dette her. Får meg jo til å føle at hun er falsk. Hmm, men vi får se.

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal tenke så mye over "du er digg"-kommentaren hun ga på decate. Det er sånn man ofte bare skriver. Dere er single, men dere har jo følelser for hverandre, åpenbart. Men ja, kan forstå hva du mener, men prøv å ikke tolk alt i mente. Og det at det ble skrevet åpenlyst og ikke i en privatmelding er vel tegn på at det ikke er noe hun føler hun burde skjule? Altså harmløst.

Se fram til helga, enten det ender positivt eller negativt for dere sammen framover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du vil være litt taktisk med dama, så ikke ta opp ting som Snapchat eller Decate-kommentarer allerede. Bit det i deg, og tenk litt strategisk; vil du vinne henne så bør du vise deg fra din beste side. Tilbring mer tid sammen først, så kan du eventuelt ta det opp at du er usikker på hvordan du skal tolke det. Fokuser i så fall på å presentere dine følelser om det, ikke anklage henne. Men akkurat nå, uten at jeg kjenner situasjonen din utover denne tråden, ville jeg anbefalt å ha litt is i magen og heller vise deg selv fra en så god side som overhode mulig. Til ho sitter i nettet og du kan være deg selv... ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen. Veldig bra.

Phate: Veldig lurt forslag. Tror jeg kjører på det. Fokusere på å ha det gøy, lage god mat, le, kose oss sammen foran paranoide usikre-delen. Bare å smøre seg med tålmodighet fram til fredagskvelden. Vi snakker litt her og der, men det er ganske sterilt, så blir utrolig spennende om det blir forskjell når vi ser hverandre face to face.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...