AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei.Jeg og dama ble single for 2 uker siden cirka. Siden det har det vært mye fram og tilbake. Hun sier hun elsker meg og vil ligge ved siden av meg osv. At hun savner meg og tenker mye på meg. Kanskje vi prøver igjen. Vanskelig å si. Jeg har sagt jeg er villig til å se hun igjen om 1 uke, hun er veldig i tvil.I kveld/natt snappa vi mye fram og tilbake, noe vi ikke har gjort på lenge. Vi sendte kanskje 15-20 snaps fram og tilbake. Dette førte til at hun ble min øverste best friend på snapchat. Bildene var alt fra humor og fjas til litt mer hud, litt bein, mage osv.Men på hennes er jeg nummer 3 på best friends på snapchat. Og øverste er en fyr jeg aldri har hørt om, adda han raskt på min snapchat og så han hadde en helt ny account, score på 89 og ingen best friends yet… For så å slette han igjen.Er det rart å spørre hun i morgen om hun virkelig elsker meg for så å spørre hvem han som er øverst er? Kanskje si jeg syns det var rart han var over meg hos henne siden vi snappa så mye i kveld/natt og hun ble øverst hos meg med en gang, men ikke jeg hos henne. En av de første bildene hun sendte var nemlig et hudbilde hvor hun på neste skrev på tekstfeltet "det var bare til deg" elns. Husker ikke eksakt, men ja. Noe ala det. Følte det var rart at hun måtte presisere det. Men vi er jo faktisk single, så kan jo forstå det.Er redd hun kan bli irritert da hun kanskje tror jeg ikke stoler på hun osv. Hun har vært veldig klar på at hun ikke er på jakt etter en ny og er meg hun ønsker. Mye miksa signaler, jeg vet. Men ja. Sosiale medier skaper mye uro, ofte sikkert ubetydelig og unødvendig uro. Anonymous poster hash: af197...af6 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Av både egen og andres erfaring er det best å la det spørsmålet ligge. Slik sjalusisnoking fører bare misnøye og krangling med seg, og er forholdet allerede ganske så turbulent kan det fort bli den siste spikeren i kista. La henne få tvilens fordel og stol på at hun bare er din, så får du heller konfrontere henne når du eventuelt har et faktisk bevis. Endret 20. november 2013 av Saft Suse 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Gjennomtenkt og lurt svar. Kjører på det da. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Kanskje bedre å heller vise/si at jeg savner henne og ved å være kjæresten hun savner og slikt og se hvordan hun reagerer på det som er bedre. Istedenfor å anklage/virke snokete. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg mener i utgangspunktet man må kunne snakke om det man føler, slik at man er rettferdig mot seg selv og ikke lar alt seile. Men i dette tilfellet er det helt opplagt at hun har gått gjennom en usikker periode, og har hatt behov for å finne ut av ting på egenhånd. Best å la det passere. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Da kan jeg fortelle at etter litt meldinger og et par telefonsamtaler har hun bestemt seg for å komme neste helg. Dette blir bra og vi er begge forberedt på at hun kanskje sover på sofaen eller ikke blir hele helgen. Vi ser hva som føles naturlig. Intimt eller ikke, sammen igjen eller ikke, så tror jeg det blir fint. Hun vil se meg, og jeg vil se hun så det er bra.Angående snapchat'en og det vet jeg ikke noe enda, men kan godt være jeg får vite det etterhvert. Er nok ingenting. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Lykke til neste helg. Så bra at hun vil komme da, god start det. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Dette blir dessverre for teit. Snapchat-snoking er jo det minst gode argumentet for mistanke for noe som helst. Fordi, selv om jeg ikke sender en eneste snap til et enkelt individ - så kan dette individet være på min nummer 1, fordi dette individet har spammet meg med snaps. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har litt erfaring med Snapchat, og scoren er veldig merkelig kalkulert. Så den avhenger ikke bare av hvor mange snaps man sender, heller hvor mange av snapsene man sender til alle går til denne. Veldig vanskelig å beskrive algoritmen, og jeg ville ikke tatt best-friends scoren for god fisk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Neida, var bare at siden vi snappa så sykt mye den natta og at da likevel var det to andre foran meg fikk meg til å tenke. Sjekker jeg bestfriends til han ene har han kun eksen/dama, vet ikke hva jeg skal kalle hu atm haha som bestfriend. Ingen andre. Ganske ny snapchat account.Men ja, får sikkert vite det om det går bra framover. No worries. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Føler jeg må få skyte inn; alle tre som ligger på topplista mi er gutter.Og jeg har aldri hatt sex, eller vurdert å hatt sex med noen av dem. Btw: Hvordan sjekker du hvem de du ikke har på vennelista har som best friends? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Kan også legge til at han som ligger øverst på lista mi, sender meg bilder av at han ligger i fosterstilling i dusjen, av at han har smørt seg inn med barberskum å skal shave kassa, og jeg har også fått filmsnutter av at han står på dass å pisser.Noen kaller det dirty snaps, jeg kaller det moro.Det kan jo være at hun har folk av motsatt kjønn som bare er veldig gode venner. Og før du sier at du synes det er rart at du ikke vet hvem de er; når det ble slutt mellom meg og kjæresten min for snart ett år siden søkte jeg i hovedsak ut til venner vi ikke hadde felles for en periode mens jeg hentet meg inn. Altså venner jeg ikke hadde hengt så veldig mye med de siste 3 årene jeg hadde bodd sammen med han. Nå henger jeg nesten bare med de felles vennene våre igjen, og selv om vi ikke er sammen er jeg og eksen veldig gode venner som stadig hjelper hverandre igjennom det som for oss begge har vært ett tøft år. Så selv om det ikke blir par av dere igjen også, så er det viktig å prøve å bevare vennskapet, da er det en dårlig idè å være sjalu over den minste ting! Endret 21. november 2013 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Bare å adde dem, trykke på dem, så slette dem igjen. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Bare å adde dem, trykke på dem, så slette dem igjen. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Er det ikke litt kleint når de ser at du har adda dem da? Edit: Eller får de ikke varsel? (grønn på snapchat hah) Endret 21. november 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Tror faktisk ikke de ser det om du sletter med en gang. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Ja, gode tips. Er ikke så glad i drama nei, så skal prøve å bevare et slags type vennskap i etterkant. Om det ikke blir noe mer, føler jeg at vi må unngå kontakt 1-2 mnd etter offisielt brudd. eller slik, for så å snakke normalt. Tar jo ofte litt tid å komme over noen helt.Men ja, velger å ta det som det kommer. Kanskje hun sover på sofaen, kanskje i senga mi. Vi får rett og slett se hva som føles naturlig neste helg. Spennende å se. Vi har allerede avtalt at hun skal være med å hjelpe med en julegave til mamma, så det blir spennende. Litt planer. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Lurt at du velger å ta det som det kommer. En av guttene på min toppliste er en jeg snapper med sånn 1-2 ganger om dagen, men vi svarer begge to kjempe fort. En jeg IKKE kunne tenkt meg å pult for å si det sånn. Håper det løser seg for dere! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2013 Forfatter Del Skrevet 22. november 2013 Takk for svar. Tror nok ikke hun har lyst å "pule" denne fyren. Langt i fra.Men grunnen til min skepsis er at den natten så snappa vi ca. 20 ganger fram og tilbake, litt tull, men også litt flørting, hud osv. Da smalt hun rett opp på min førsteplass, mens jeg var på hennes 3. plass på bestfriends.Karen som da var på hennes første er nå på hennes andre plass, og når jeg sjekker score og bestfriends på han har han bare 106 i score og kun min eks/kjæreste som bestfriend. Ingen 2 og 3. Det er DET som jeg syns er rart.Har karen kun dama/eksen som kontakt på snapchat? Snapper han kun til henne? Det er kinda weird for å si det mildt.Men ja, regner med at om vi får bedre kontakt framover så kan det være vi kommer inn på temaet og hun føler for å si det eller om jeg kan spørre. Litt vanskelig i og med at jeg ikke vil virke snokete, samtidig som jeg vil vise at jeg bryr meg og vil ha henne. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Takk for svar. Tror nok ikke hun har lyst å "pule" denne fyren. Langt i fra. Men grunnen til min skepsis er at den natten så snappa vi ca. 20 ganger fram og tilbake, litt tull, men også litt flørting, hud osv. Da smalt hun rett opp på min førsteplass, mens jeg var på hennes 3. plass på bestfriends. Karen som da var på hennes første er nå på hennes andre plass, og når jeg sjekker score og bestfriends på han har han bare 106 i score og kun min eks/kjæreste som bestfriend. Ingen 2 og 3. Det er DET som jeg syns er rart. Har karen kun dama/eksen som kontakt på snapchat? Snapper han kun til henne? Det er kinda weird for å si det mildt. Men ja, regner med at om vi får bedre kontakt framover så kan det være vi kommer inn på temaet og hun føler for å si det eller om jeg kan spørre. Litt vanskelig i og med at jeg ikke vil virke snokete, samtidig som jeg vil vise at jeg bryr meg og vil ha henne. Anonymous poster hash: c3c7d...a6f Jeg kjenner flere som har ulike snapchat kontoer. Jeg har to kontoer jeg også. Det kan jo bare være ei venninne eller en kompis som kødder. Hvis du skal ta det opp, vær ærlig. Si at du bare trykka inn på henne og der stor den personen på første plass. Og ikke anklag henne for noe. For den personen som er på min første plass, da skal du sende meg tusenvis av snaps for å i det hele tatt være i nærheten. Det gjelder også for nummer to. Ikke nummer tre egentlig, vi sender som jeg sa tidligere 2-3 ganger om dagen men får raskt svar tilbake. Han er en god kompis, og jeg er på han sin første plass - men han er på min tredje. Hvis de begge to har sendt frem og tilbake til hverandre i en god periode, så er det jo egentlig ikke noe rart i. Hvis du dermed sender ganske få snaps, så er det lett å dumpe opp og ned på lista. Jeg tror ikke du burde overanalysere dette for mye. Jeg tror det er veldig uskyldig. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Dette jeg ikke liker med snapchat... Hvorfor skal andre få se hvem du sender flest snaps til? Eller om du har åpnet snappen? Om man ikke gidder å svare vedkommede så kan det fort bli ramaskrik. Samme opplegget som at Facebook har begynt å markere meldinger du har sendt til folk som "lest" Hvis du har lest den. På Iphonen min finnes også en slik innstilling. Jeg har denne avskrudd men ser at når jeg sender meldinger til enkelte venner står det ofte om meldingen er lest eller ikke. Heldigvis tar ikke jeg snapchat så veldig seriøst. 99% av tiden sender jeg tullesnaps med kompiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå