Eriksendrul Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg skal finne ut hvor mye 1 meter med kobber veier xD 55,5 cm veier 13 gram av den typen jeg har hvor mye veier da en meter ? og igjen hvor mye veier 138 meter med kobber ? Sikkert en enkel løsning men jeg fant den ikke takk for hjelp Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Du kan begynne med å ta 13 / 55,5,da finner du ut hvor mye 1 cm veier,så kan du gange det med 100 for å få 1m,etter du har fått det svaret tar du å ganger med 138,done! Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Du kan begynne med å ta 13 / 55,5, da finner du ut hvor mye 1 cm veier, så kan du gange det med 100 for å få 1m, etter du har fått det svaret tar du å ganger med 138, done! Det var vell egentlig ikke så vanskelig men ofte er det ikke lett og se hva som er rett foran nesa på en Takk =) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det var vell egentlig ikke så vanskelig men ofte er det ikke lett og se hva som er rett foran nesa på en Takk =) No problemo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå