Gå til innhold

LG G Pad 8.3 Tråden


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt google-søk gir meg en anelse om at det er Miracast på LG G Pad, samt MHL støtte. Begge disse skal gi deg muligheten til å koble opp G Paden på tven. Der Miracast er trådløs over WiFi men MHL går via en adapter og en HDMI-kabel. Aldri prøvd Miracast før, så vet ikke hvordan dette fungerer eller hvordan bredt støtten for dette er på tver. Men de fleste Smart-Tver støtter sikkert Miracast og ihvertfall MHL.

Lenke til kommentar

Går helt fint å vise bilder og film til TV. Men for å speile selve skjermen til TV, må man vel kjøpe en sånn miracast hub.

Det er vel kanskje ikke det viktigste. Men finnes det overgang for å koble til hdmi enkelt da? Har tv-skjerm, men ingen tv-tuner, så bruker pc for å se nett-tv på tv'n idag. Og den gamle pc'n som står koblet til tar kvelden snart, tenkte nettbrettet fint kunne brukes til det, men da kommer jo problemet med manglende flash og sånn vil jeg tro. (bruker nett-tv på go.canaldigital.no)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Er fortsatt storfornøyd med min. Siste programvareoppdatering for den til 4.4.2 kom for noe over en måned siden. Det finnes også custom ROM på XDA hvis man heller vil ha det, eller er redd for at LG skal slutte å støtte den.

 

Det eneste negative jeg har å si er at det har vært vanskelig å få tak i originalt tilbehør - det er først nå med lenken din at jeg har sett et cover til den.

Lenke til kommentar

Ser denne er på tilbud nå om dagen. Mpx selger denne for nkr 1690 inkl cinema cover og fri frakt. https://www.mpx.no/lg-g-pad-83-wuxga-sort/818141

Har bestilt en selv. Er dere fornøyd? Når kom siste software oppdatering til denne?

Jeg fikk min mandag denne uken og er sendt i retur. Noe treg ytelse i forhold til de dyrere brettene men største turnoff var den mørke skjermen. Kjøpte meg en Samsung tab pro koster bare 500 mer og er totalt verdt det. Vesentlig raskere og vesentlig bedre skjerm

 

PS er ikke Samsung fancy. Liker LG mye bedre men på nettbrett henger de etter. Håpte at LG var god nok da jeg har LG g3 mobil

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Fortsatt fornøyd med min. Det har kommet en fastvareoppdatering så den nå er på 4.4.2. Det er fortsatt litt bak andre leverandører som kjører 4.4.4. Jeg regner med at den etterhvert får Lollipop, og så er det sikkert slutt på oppdateringer som ikke er rene feilrettinger.

 

Det er verdt å tenke på at nettbrettet nå er 1 år gammelt, og det har kommet andre som har bedre spesifikasjoner (f.eks Galaxy Tab S 8.4). Man må jo betale litt ekstra for dem, men. Venter man ca. et halvt år vil vi få 64-bits prosessorer og 64-bits Android. Så det hele blir en avveiningssak - kjøpe LG G Pad 8.3 billig nå, kjøpe dyrere nettbrett med bedre spesifikasjoner nå, eller vente til neste generasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...