Bane Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 P3 har en liten vignett for dagen der en stemme sier "Ny musikk på p3" og den siste sangen de spiller i vignetten klarer jeg ikke finne selv om jeg hørte gjennom flere fulle radioprogrammer på p3.no/spillelister. Noen som har merket dette og vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Om sangen ikke er for kort, så kan du prøve å finne ut hvilken det er via appen SoundHound. Spill inn lydklippet og appen finner sangen for deg -Daniel Lenke til kommentar
Bane Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Takk! Får vel gjøre det om ingen vet noe. Tror jeg da må streame Hallo P3 med høytaler i morgen og sitte klar med mobilen i pausene. Hadde jeg bare klart å høre nok av sangteksten. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Prøv deg litt fram med SoundHound først, slik at du ikke bommer når sjansen først er der -Daniel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Vi har en egen tråd for slike spørsmål: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494577 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg