Mckth Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 hei, jeg har bestillt 2 forskjellige ripped produkter, bland annet ripped freak og ripped hardcore. så lurte jeg på om det er lurt å blande de 2 produnktene før trening? ikke at det er lurt men om det er farlig eller noe sånt? har jo Pre-Workout i tilleg til en av ''Ripped'' produkter. så vet ikke helt om det er lurt å blande de 2? og om jeg heller burde og først bruke opp for eksempel ripped hardcore for og så begynne på ripped freak? Takk på forhånd - Mckth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er bare å blande, for det er neppe noen av disse produktene som fungerer uansett. 2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Dette er jo da koffeintabletter (etter hva jeg vet) så ville ikke tatt alt for mye på en gang. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er bare å blande, for det er neppe noen av disse produktene som fungerer uansett. ^ THIS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Farlig er det nok ikke, men placebo effekten blir gjerne større ved å blande begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå