Populært innlegg Chessy Skrevet 19. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Hei siden det nå er verdensmesterskap mellom Vishy Anandog Magnus Carlsen i India, vil jeg dele et morsom øyeblikkjeg fant på youtube mellom Alexandra Kosteniuk og Magnus Carlsen.Dette var i 2009 i et mesterskap i Moskva i Russland. Veldig hot dame synes jeg For dem som ikke har hørt om henne, hun er en av verdens bestekvinnelige sjakkspillere og stormester i sjakk i Russland. Om manser fra 2:12 på videoen gjør Magnus noe morsomt, og sjekk reaksjonentil Alexandra etter det xD Magnus tapte (han gjorde en grov men morsom feil, man kan aldri angre et sjakktrekk i en seriøs sjakkmatch).Han går irritert vekk uten å takke for matchen ganske komisk xDHer er videoen: ">" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Endret 19. november 2013 av Chessy 10 Lenke til kommentar
Sakurablossom Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) LOL hun bare "se hva du gjorde! du kan ikke..."og han bare "åååååå nei hun så det! nå går jeg hjem!" Endret 21. november 2013 av Sakurablossom 8 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Snasen dame ja. Er det samme dama som var med under pressekonferansen? Ligner litt. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Nei. Hun her er spiller. Har drevet å kommentert under VM via blogg etc. Og la ut denne videoen igjen for et par dager siden som et stikk til han hun regnet for å bli den nye verdensmesteren. 7 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=S8MahXNI7lM se lol 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå