Bodø/Glimt Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei! Jeg er interessert i å skaffe meg en All-in-One-datamaskin (skjerm og maskin i ett). Her er en liste over viktige preferanser: - Relativt stor skjerm. Helst over 25" - Har ingen behov for touch-skjerm - Trenger en datamaskin som er rask og god, vil primært brukes til skole og arbeid. Alt fra enkel MS-Office til Photoshop. Ikke spilling. (God prosessor, min. 8 GB RAM og helst en god harddisk - dvs SSD eller en med 7200 rpm) - HDMI-output, da jeg også vil ha en 32" skjerm koblet til. - iMac er i utgangspunktet uaktuelt - her skal det kjøres Windows 8 - med mindre det er en jævlig rå pris slik at jeg kan kjøre Windows 8 gjennom boot camp. Kan ikke så alt for mye om datamaskiner, men etter å ha lett rundt på en rekke nettsider samt prisjakt.no og lest gjennom bøttevis av tråder her på forumet (er lite AiO's) men sliter med å finne noe som passer mitt behov. Er det noe hjelp å finne her? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Og budsjett? I følge meg er jo iMac den beste AiO maskinen tilgjengelig. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Og budsjett? I følge meg er jo iMac den beste AiO maskinen tilgjengelig. Helst ikke mer enn 8000 - så lite som mulig for så mye som mulig datamaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå