LarZen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) (Først og fremst så beklager jeg om det ikke er lov å poste dette på forumet. Selv om jeg ikke tror det er det..) Vi har vel alle fått med oss katastrofen som har skjedd i Filippinene. Twitch har nå åpnet opp sin nettbutikk hvor en kan kjøpe en Twitch tskjorte og hvor 100% av inntektene går til Røde Kors. Det er nok mange av dere som streamer eller som har planer om å gjøre det fremmover. Hvorfor ikke se litt ekstra kul ut med en offisiell Twitch tskjorte OG være med å støtte en god sak? Kommer på ca 173kr ink frakt til Norge. http://store.twitch.tv/ Endret 19. november 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 I hvilket årtusen var de t-skjortene kule? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 I hvilket årtusen var de t-skjortene kule? Synes dem er kule jeg, spesielt den i lilla som er signatur fargen til Twitch. Men budskapet her er jo å hjelpe til med noen små kroner og samtidig få noe tilbake i form av en tskjorte en kan ha på seg når en streamer for å se bare bitte litt mer proff/kul ut der en sitter å spiller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Bestilte for lenge siden da butikken var åpen for "eneste" gang. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Vi har vel alle fått med oss katastrofen som har skjedd i Filippinene. Twitch har nå åpnet opp sin nettbutikk hvor en kan kjøpe en Twitch tskjorte og hvor 100% av inntektene går til Røde Kors. Overskuddet går til Røde Kors, ikke 100% av inntektene. Vil oppfordre de som vil gi til å heller bare gi direkte til Røde Kors, og klare seg uten t-skjorten. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Overskuddet går til Røde Kors, ikke 100% av inntektene. Vil oppfordre de som vil gi til å heller bare gi direkte til Røde Kors, og klare seg uten t-skjorten. Ah, jeg som feiltoket det da..står 100% profit. Grunnen til at jeg delte denne her er pga Twitch er en tjeneste gamere bruker ekstremt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå