Thor. Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Har veldig lyst på en Fitbit Force, det er en skrittteller som synkroniseres mot en nettside så du ser utviklingen din på skjermen. Har Fitbit one fra før men denne glemmer jeg konstant. Force er et armbånd så denne er vanskeligere å glemme. På nettsiden fitbit.com sender de den ikke til Norge. Norske nettbutikker får den ikke inn før Q1.2014. Og Fitbit.com krever at adressen du bestiller til er identisk med adressen på visakortet du bestiller med. Har sett på eBay men det jeg finner er enten overpriset eller så tar det en måned å sende varen til Norge. Har dere noen råd til hvor eller hvordan jeg kan skaffe meg skritttelleren til en fornuftig pris og med kort leveringstid? Endret 20. november 2013 av Thor. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Her: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2342397 Du vil ikke ha en Flex istedet da? http://www.prisjakt.no/product.php?p=2315251 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Jeg vil ha et armbånd med høyderegistrering da motbakker er ganske sentrale for min trening. Og Coolstuff får fortsatt ikke inn denne før etter nyttår en gang. Lenke til kommentar
ZnakeByte Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noen som har funnet ut av dette? Jeg fikk en Flex til jul, er veldig fornøyd, men savner klokkefunksjon... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Er også på leting etter force! ser den er borte fra nettbutikken deres? altså fitbit.com, noen som vet hvorfor?Men litt kjipt den ikke er vanntett slik flex er.. Endret 9. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Fitbit Flex er ikke vanntett, men den tåler fuktighet.... Endret 11. januar 2014 av AllFather Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Fitbit Flex er ikke vanntett, men den tåler fuktighet....Man kan godt dusje og bade med fitbit flex. Da vil jeg påstå den er vanntett selv om ikke fitbit vil si det i tilfelle den blir ødelagt.De opplyser jo til og med at den tåler vann ned til 10m Endret 12. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
K.Opstad Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) . Endret 30. januar 2014 av K.Opstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå