blomsten6 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei! Det er ikke lenge til jeg skal ha matematikkeksamen i 1T som privatist og jeg lurte på et par ting: 1. På heftet som man får i posten står det at den bærbare datamaskinen må ha nettverkskort for trådløst nett. Hva betyr dette? Det er jo ikke lov å bruke nettet under eksamen? 2. Kan jeg skrive ut en graf eller lignende som jeg har gjort på pc i del 2? 3. Det står at man ikke skal skrive navn for å ikke bli identifisert. Men hvordan skal de da evaluere meg? (vha. kandidatnummer?) Takk for svar! Lenke til kommentar
eiik Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nettverkskort brukes for å hente ned oppgaven digitalt, se veiledning til Matematikk her, https://pgsf.udir.no/dokumentlager/DokumenterAndrekataloger.aspx?proveType=Ev. Du skal trolig gjøre del 2 på data, på grunn av kravet til nettverkskort, og du kan da ta skjermbilder av grafer og lignende og legge i besvarelsen (f.eks. et Word-dokument). Du må huske å skrive hvordan du lagde grafen, kommandoer o.l. Man bruker kandidatnummer for å koble besvarelsen til deg. Sensor få ikke vite hvem kandidatnummeret tilhører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå