hdlarsen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Min sønn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei Harald! Ser ut til å være en trivelig og kjekk gutt Det er en fin belysning litt inn fra siden som gir fin skyggevirkning. Bruker du lampe eller blits? Kan se ut som det kanskje er en lampe og at han syns lyset er litt sterkt? Tror jeg ville ha valgt en jevn bakgrunn, ikke optimalt med todelingen i bakgrunnen. Ser frem til til neste versjon Hilsen Olav Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Hei Harald! Ser ut til å være en trivelig og kjekk gutt Det er en fin belysning litt inn fra siden som gir fin skyggevirkning. Bruker du lampe eller blits? Kan se ut som det kanskje er en lampe og at han syns lyset er litt sterkt? Tror jeg ville ha valgt en jevn bakgrunn, ikke optimalt med todelingen i bakgrunnen. Ser frem til til neste versjon Hilsen Olav Hei Olav Gutten står ute. Bakgrunnen er grønt gress nederst og et fjell øverst. Derfor det ser todelt ut. Lyset er solen. Han har kveldssolen inn fra siden forfra. Derfor kan det virke som han myser med øynene. Tusen takk Olav for at du tok deg tid til å kommentere bilde. Vennligst hilsen Harald Larsen Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 He he.. Sola ja. Jeg burde jo ha forstått det. Da blir jo saken helt anderledes og helt naturlig med den "lille mysingen". Men kanskje gjort seg med en roligere bakgrunn. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg