Gå til innhold

Spørsmål til ein konkuranse


Anbefalte innlegg

Hei. Eg skal på ein leir med 14 unger. 4-7 klasse. Der skal me ha noko som kalles 30 leik. Eg skal laga 30 spørsmål ha dette på lappar. Så skal eg laminera dei. Så skal eg ta dei med ut på tunet ved leirplassen. Der skal eg spre dei utover.

Så skal ungane danne lag. Deretter skal dei trilla ein terning. Viss tallet på terningen blir 4 så skal dei finna sprørsmål fire. Svarer dei rett så skal dei trilla på nytt. Viss dei då får tre på terningen så skal dei legga 4 til 3 som då blir sju. Då skal dei finna lapp nr sju. Ved feil svar så får dei minus. 4-3= 1. Då må dei finna lapp nr ein. Slik skal dei halda på til dei kjem til nr 30. Den som svarer først rett på nr 30 vinn konkuransen.

 

Så det eg lurer på om det er noko som har idear til sprørsmål som eg kan bruka til dette.

Dette er ein kristenleir. Men mangen av dei ungane kjem frå heimar som ikkje har foreldre som er kristne. Eg tenkte å ha sprørsmål frå bibelen men dei skal ikkje væra for vanskelege.

Så takk til alle gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo sikkert finne noen spørsmål her, og håndplukke dem som har passelig vanskelighetsgrad.
http://www.proprofs.com/quiz-school/story.php?title=bibel-quiz

 

Kanskje spørsmålene klarer å få deg på rett spor, slik at det skal bli lettere å komme på egne spørsmål.

Jeg fant spørsmålene med å skrive 'bibel quiz norsk', og du finner nok andre spennende spørsmål om du varierer ordene du søker på i google. :)

 

-Daniel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...