Brulejus Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Er det mulig å finne ut hvem som eier nummeret, eller er det som ved skjult nummer at eneste muligheten er gjennom politiet? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Du kan prøve å google nummeret, det har fungert for meg et par ganger. 1 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Noen som vet om denne metoden fremdeles virker? 1. Logg inn på din side på telenormobil.no2. Gå inn på meldingssidene dine3. Trykk på sende sms.4. Legg inn nummeret til personen i mottaker feltet.5. Skriv meldingen (f.eks, Jeg vet hvem du er) 6. Trykk deretter på send.7. Når meldingen er sendt vil navnet på mottakeren stå oppført på siden du er på. Har ikke Telenor selv, så da må jeg i såfall finne noen som har det. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Testa det, men funka ikke hos meg. Men kan ta nummersøk i telenor sine nummer. Men vet ikke om det er kun for synlige nr. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Dersom det er type telefonsalg eller liknende finner du det gjerne via google, dem er gjerne resservert mot nummeropplysning 1 Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Dette er definitivt ikke telefonsalg. Personen gjør det stikk motsatte av telefonselgere, og sier ikke et pip Og SMSene er definitivt ikke forsøk på salg. Endret 21. november 2013 av Brulejus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå