Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 "Åssen fugl var jeg igjen .... " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Vakkert dette Lisbeth Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei, Lisbeth. Blinkskudd, - og en veldig morsom og treffende tittel ! Den vesle pilfinken ser ut til å rynke pannen i villrede, bekymring og konsentrasjon. Og det er kanskje ikke så rart, for pilfinkene er er spurver, - men de kalles finker ... . Og hver dag samles ulike arter ved fóringsplassen, og i det kaoset som ofte oppstår, er det ikke så rart at en ungfink opplever en eksistensiell krise : "Hvem er jeg ?". Vennlig hilsen Albert. : Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Herlig bilde av en undrende krabat :-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Vakkert dette Lisbeth Hei Magnar Tusen takk for hyggelig kommentar. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Hei, Lisbeth. Blinkskudd, - og en veldig morsom og treffende tittel ! Den vesle pilfinken ser ut til å rynke pannen i villrede, bekymring og konsentrasjon. Og det er kanskje ikke så rart, for pilfinkene er er spurver, - men de kalles finker ... . Og hver dag samles ulike arter ved fóringsplassen, og i det kaoset som ofte oppstår, er det ikke så rart at en ungfink opplever en eksistensiell krise : "Hvem er jeg ?". Vennlig hilsen Albert. : Hei Albert:D Tusen takk for hyggelig og utfyllende kommentar. Du har alltid ord som setter prikken over "i-en" Albert Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Herlig bilde av en undrende krabat :-) Hei Anita Tusen takk for hyggelig kommentar. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Nydelig fotomodell og nydelig bilde ... Denne har jeg ikke hatt besøk av Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Nydelig fotomodell og nydelig bilde ... Denne har jeg ikke hatt besøk av Hei Torhild, og takk for hyggelig kommentar. Denne kommer nok snart på besøk skal du se Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg