zaico Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Fikk en amd cpu hos en kompis som kjøpte ny maskin, det er en socket a cpu, mistenker at det er xp1800+, men klokket den opp til 2ghz.. Følgende står på cpuen: axda1800lt3c jiuhb0307vpmw noen som vet hvilken cpu det er ut fra dette?? Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 er en xp1800! og en rå en oxo! tipper du får den oppi 2,5 +++ ghz med litt overklokking Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ja se ikke bort fra det, hadde den opp i 2,2 ghz med 133 fsb, da hadde cpuen max temp på ca 40 grader.. Men det blir værre med 166fsb, da får jeg den ikke over 2,0 ghz, det er ikke temperaturen som setter begrensninger men får blåskjerm når jeg kommer inn i windows Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 ja se ikke bort fra det, hadde den opp i 2,2 ghz med 133 fsb, da hadde cpuen max temp på ca 40 grader.. Men det blir værre med 166fsb, da får jeg den ikke over 2,0 ghz, det er ikke temperaturen som setter begrensninger men får blåskjerm når jeg kommer inn i windows Hmm, høres ut som noe annet som hindrer deg. Ram, hovedkort etc? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ja se ikke bort fra det, hadde den opp i 2,2 ghz med 133 fsb, da hadde cpuen max temp på ca 40 grader.. Men det blir værre med 166fsb, da får jeg den ikke over 2,0 ghz, det er ikke temperaturen som setter begrensninger men får blåskjerm når jeg kommer inn i windows Hmm, høres ut som noe annet som hindrer deg. Ram, hovedkort etc? hmm.. har 1 gb pc2700 ram, og nforce2 hk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå