iiDiiOZ Skrevet 19. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 ASUS er kjent for å ha den stilleste kjøleren. En overklokket i7 3770K burde holde fint til GTX 670 SLI. Ok men bestiller nokk R9 290x Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Ja den prosessoren holder ja. Vare egentlig bare for å gi deg en liten "heads up" i tilfellet du hadde en eldre cpu Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Ok men bestiller nokk R9 290x vent til det kommer tredjeparts kjøler til 290x Lenke til kommentar
asdfljkøkdasfjlø Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Jeg ville kjøpt kortet nå, og viss støyen plager deg, da kjøper du tredje partskjøler. Husker ikke navnet på de, men det er en artic og en mk26 elns. Disse koster en 500lapp. Viss du gjør en fin jobb når du bytter kjøler, så ryker ikke garantien heller ;-) Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Garantien ryker om du bytter kjøler jo. Den ryker faktisk det sekundet du har demontert kjøleren som kommer med kortet. Reklamasjon om det er fabrikkfeil derimot blir der(men ikke om det kan påvises at du har skadet kortet selv) Så med mindre du har erfaring med montering av ny kjøler på grafikkort eller tilgang på noen som har gjort det før burde du virkelig ikke kjøpe 290x med stockkjøler, vent en måned eller noe så kommer dette kortet med bedre kjøler og garanti. Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Hvis det er BF4 vi snakker om her, så husk at multiplayer sluker prosessorkraft. Selv merker jeg knapt forskjell på fps om jeg bruker mine 7970 i crossfire, eller om jeg tar ut et kort og kjører single. Med andre ord blir prosessoren min flaskehalsen i multiplayeren. Det jeg prøver å si, er at ytelsesforbedringen avhenger mye av prosessoren din når det kommer til BF4 multiplayer. Kan legge til at jeg sitter på en i5 2500k @ 4.6 ghz. Hei! Kjører du vanlig 1080 oppløsning på en skjerm? Er det fremdeles så cpu krevende altså? For du tenker ikke på betaen regner jeg med? Hvilke fps få du på ultra ? Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Ok men bestiller nokk R9 290x Hei. Har sett tester og fått bekreftet av HVIS du overklokker gtx 780 og r290X så mye de klarer så vil du faktisk som regel få høyere fps med et gtx 780. Men det er selvfølgelig variasjon i hvor mye hvert enkelt kort kan klokkes da. Endret 20. november 2013 av oivindwold Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Hei! Kjører du vanlig 1080 oppløsning på en skjerm? Er det fremdeles så cpu krevende altså? For du tenker ikke på betaen regner jeg med? Hvilke fps få du på ultra ? Tenker ikke på beta nei. Det kommer an på hvilket kart som spilles, men enkelte bykart kan jeg droppe ned på 40-tallet i enkelte tilfeller. Spiller på 1080 ja. Spiller som regel på medium\high, da jeg foretrekker høyere fps fremfor smashing grafikk. Testet litt på ultra nå, og kan si at jeg ligger fra alt fra 40 - 100 fps, avhengig av map og antall players. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå