Tiknopral Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei! Har et litt merkelig problem her... For 2 dager siden brant jeg en musikk cd, med min sony crx 220 e1 cd-rw. Den har funket utmerket til nå, men så i dag, skulle jeg brenne en ny musikk cd. Starter Nero v6.0.0.9, laster inn låtene som skal brennes, alt er ok, helt til sonyen skal begynne å brenne! Ingen ting skjer, den bare "spinner", og jeg får ikke lukket opp, og tatt ut cd, må kutte strømmen for å få stoppet cd brenneren. Har prøvd: Windows update(xp) Ulike andre brenner programmer Prøvd å finne en ny driver hos sony, men det sliter jeg litt med Noen som kan hjelpe meg ?? :smile: Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har du prøvd andre CD-R plater? MEGET sannsynlig problem er CD-R platene..... Lenke til kommentar
Tiknopral Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei har ikke prøvd med annet merke plater, men brukte samme platene (merke altså ) for 2 dager siden, og da virket den.... :o Måtte bruke min gamle hp skriver med 4x for å få brent cden :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå