Bunga Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Jeg har en ny stasjonær PC. Alt funker bra, men for noen måneder skulle jeg skype med noen. Bruker høyttalere, og der kan man plugge headset/earbuds inn i (logitech z523). Jeg plugga iPhone-budsa inn der (budsa med mic såklart) og jeg kunne høre dem fint, men de kunne ikke høre noe fra meg. Jeg vet at budsa funker, prøvd dem på andre PCer, funka før. Jeg kobla til en "Guitar-Hero" mikrofon, via usb, og det funka. Da hørte de meg. Men jeg trenger at det funker med jack og! TRYKK PÅ BILDENE FOR Å FÅ DE RIKTIG VEI! Høyttaleren er koblet inn her. Her plugget jeg inn earbuds'a, inn i headset-symbolet. Skjer ingenting når jeg kobler dem til. Prøvde å plugge dem inn her, plugga den inn i den til høyre. Men da kan vel ikke jeg høre noe...? Da kommer dette opp. Da sier den at det er en mic der, men jeg får ingen lyd. Det kommer lyd merkelig nok når jeg tapper der lyden kommer ut for meg... Kanskje litt usaklig, men... Håper noen kan hjelpe! Dette irriterer meg så sykt. Skal kjøpe nytt gaming-headset og, så vil at dette skal funke for dem. Takk! Endret 19. november 2013 av Bunga Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Iphone ørepropper har kun en plugg? Med tre striper? (Speaker / Mic) Om det er tilfelle så kan du ikke plugge en enkel plugg i en vanlig jack, for deretter å bruke både mic og høytaller. Grønn plugg -lyd ut(høytaller) Rosa plugg -lyd inn(mic) Da må du ha en duppedings som godtar lyd inn og lyd ut i en og samme plugg. http://images.theblog.ca/2013/02/headset_dual_single_adapter.jpg En slik, bare andre veien. Er det det som er tilfelle? -Daniel Endret 19. november 2013 av Axxxy Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Er nok som Daniel sier over her. Høytalerene er jo koblet i lyd ut inngangen på pcen, denne kan vel ikke sende lyd inn igjen. Som han sier må du ha en form for splitter så du får sendt inn lyden fra mice'en på earbudsa inn i lyd inn inngangen og ut lyden inn i en annen og ut i earbudsa. for å illustrere så vil de bli slik: Endret 20. november 2013 av sindredl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå