Lunderi Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei! Har tenkt til å kjøpe meg en håndholdt konsoll for første gang, men er usikker på hva jeg skal kjøpe. Det står mellom Wii U, Nintendo 3 DS og Nintendo 3DS XL. Hvilke fordeler og ulemper har de, hvor stort er utvalget av spill og hvem gir mest for pengene? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Wii U er ikke en håndholdt konsoll. Konsollen er etterfølgeren til Wii, og den krever en strømkontakt for å fungere. Dersom valget står mellom 3DS og 3DS XL så ville jeg helt klart ha gått for 3DS XL. Den har større skjermer og bedre batteritid. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 3DS XL, helt klart. Wii U er jo bra, men det er alt for få spill av noen særlig interesse foreløpig. 3DS har langt større bibliotek, og der en raskest selgende håndholdte konsollen pr i dag. Og nytt Zelda rett rundt hjørnet skader jo ikke akkurat. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Personen skal jo uansett ha en håndholdt, så da står det jo bare mellom 3ds og 3ds XL. 3ds XL er den jeg ville gått for uten tvil. Lenke til kommentar
Lunderi Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Misforstod Wii U, trodde den var håndholdt... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 har lyst paa 3dsxl da men vet ikke ennda da, kommer ps4 da. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Misforstod Wii U, trodde den var håndholdt... Gå for en 3ds XL Skal selv kjøpe meg en sånn Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe, Nintendo har gjort noe veldig feil hvis folk tror Wii U er en håndholdt konsoll.. Uansett, anbefaler 3DS XL sterkt over den vanlige pga bedre skjerm, knapper og generelt bedre og holde i hendene. Lenke til kommentar
Lunderi Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Da har man kjøpt seg en Nintendo 3DS XL, og allerede kommet godt i gang med Pokèmon Y, Bravely Default og nesten obligatoriske Super Mario! Takk for alle svar :3 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Misforstod Wii U, trodde den var håndholdt... Nintendo har feilet på markedsføringa med Wii U as... For det første navnet... folk skjønner ikke at det er et stort steg fra Wii. Og noen tror det er en håndholdt... Faen ta nintendo, best dere ikke går konk nå eller gjør som sega og slutter med hardware! Forøvrig har biblioteket til den ny konsollen blitt stor nok til å være verdt et kjøp. Wii (believe in) U! Gz med 3DSXL, anbefaler nye Zelda til den! Lenke til kommentar
Lunderi Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Nintendo har feilet på markedsføringa med Wii U as... For det første navnet... folk skjønner ikke at det er et stort steg fra Wii. Og noen tror det er en håndholdt... Faen ta nintendo, best dere ikke går konk nå eller gjør som sega og slutter med hardware! Forøvrig har biblioteket til den ny konsollen blitt stor nok til å være verdt et kjøp. Wii (believe in) U! Gz med 3DSXL, anbefaler nye Zelda til den! Zelda er neste på lista! Lenke til kommentar
Solonuke Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvilket 3DS spill ville dere ha anbefalt hvis jeg vil ha noe utenfor førsteparti? Bravely Default har jeg allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 I forbifarten kan jeg nevne: Ghost Recon: Shadow Wars Professor Layton-spillene Phoenix Wright: Dual Destinies Resident Evil: Revelations Kingdom Hearts 3D Steamworld Dig Monster Hunter 3 Metal Gear Solid 3 Etrian Odyssey 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå