Øystein.F. Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fumito Ueda har dårleg samvit for den lange ventetida.The Last Guardian-skaparen er lei seg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg kan vente jeg altså.Forventer jo nå at denne tittelen her dukker opp på PS4. Men bruk tiden, det er plenty med spill i mellomtiden, jeg gleder meg noe helt enormt ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Tux_Pro Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Håper det er verdt vente tiden. Noen ting må man bare vente lengere på Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Noe sier meg at The Last Guardian aldri blir noe av. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Er jo litt morsomt at det ser ut til at de galant bare hopper over en hel konsollgenerasjon pga lang utviklingstid Jeg gleder meg helt enormt hvertfall. Har goode minner fra SotC og ICO. PS2 hadde et par rare men gullfine spill. Noe sier meg at The Last Guardian aldri blir noe av.Har fryktet det samme, men de har hele veien bekreftet at de fortsatt jobber med det. Jeg har fortsatt tro på at det kommer Endret 19. november 2013 av Nimrad Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Sikker på at vi får se mer av spillet på e3 neste år. Vi fikk jo se mer av final fantasy versus 13 (15), som nå har gått inn i en langt mer markedsført prosess enn det kryptiske stadiet det har vært i. om ikke det er et mirakel så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 mon tro om de kommer til å gå multiplatform etter all denne ventetiden? Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg digger shadow of the colossus! (Eller shadow of the tourettes.... lol) Dette er verdt å vente på. En kan jo alltid håpe. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er mye utålmodighet blant gamere. For min del får de ta den tiden de trenger til å gjøre en skikkelig jobb, uansett om det betyr at spillet kommer i 2014 eller 2015. Dessverre er lang utviklingstid sjelden et godt tegn og betyr vanligvis ikke at man bruker tid på å perfeksjonere produktet, men at det er sviktende ledelse og kompetanse i prosjektet. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er mye utålmodighet blant gamere. For min del får de ta den tiden de trenger til å gjøre en skikkelig jobb, uansett om det betyr at spillet kommer i 2014 eller 2015. Dessverre er lang utviklingstid sjelden et godt tegn og betyr vanligvis ikke at man bruker tid på å perfeksjonere produktet, men at det er sviktende ledelse og kompetanse i prosjektet. For lang utviklings tid, dvs over 4-5 år og det tyder på at noe er galt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå