eirberen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Håper denne kategorien passet til teamer Jeg har lyst å lage et backup image av c: hardisken min. Men har ikke lyst å bruke noen som helst programmer. Jeg har sett at HP sine pc`r som leveres med winxp har et backup image av c: Dette er kun et image som er laget med winxp og det er bare å trykke på det så pakker den det ut og legger alt inn på c: på nytt. Vet noen hvordan jeg skal gjøre dette med winxp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 nei men jeg trodde det var et ghost eller pm8 image eller noe slikt som lå på en skjult partisjon som ble aktivert av en recovery cd som innholdt det programmet som trengtes (ghost pm8 eller hva det er) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 ... Dette er kun et image som er laget med winxp..... XP kan nok ikke gjøre det, nei. Så da blir det nok ikke noe image på deg, siden du ikke vil bruke noen programmer. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå