Daniel47 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Heisan. Jeg som mange andre begynner å bli lei av att siden deres ikke fungere som tenkt! En av disse er at man må logge in på nytt hver gang man besøker tek nettverket selv om man haker i knappen som sier "Forbli innlogget". (Med untak av Diskusjon.no) hvor det fungerer. Jeg vet ikke hvordan dere har programmert dette, men jeg forblir ikke innlogget till neste gang jeg kommer till siden. En annen sak er scriptet som dere bruker for å se om annonser blokkeres, dette fungerer heller ikke. Man kan hvitliste tek.no, amobil.no mm, slå av "AdBlock" eller til og med ta bort "AdBlock" eller lignende (og starte om nettleser), men boksen deres kommer forsatt opp og blokkerer inneholdet på siden. Jeg vet at det er flere som har nevt dette, men jeg gjør det igjen. mvh Daniel E 2 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei Kan du si noe om hvilken nettleser og hvilket operativsystem du bruker, og har du noen andre tillegg installert i nettleseren foruten AdBlock? Scriptet sjekker om du ser annonser eller ikke, så hvis du har et annet tillegg som blokkerer dem vil du også få opp boksen. Lenke til kommentar
Daniel47 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Det rare er jo att jeg ser annonser og at ruten kommer opp. Os'et er Win7 64b, disse netteleserne har jeg opplevd problemet i: Chrome 31.0.1650.57 m Opera 18.0.1284.49 Endret 20. november 2013 av Daniel47 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hei igjen og takk for informasjonen Det kan være at du ser noen av annonsene, men ikke alle. Har du andre tillegg installert i nettleseren, og har du mulighet til å laste opp et skjermbilde av det? Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Bare trykk refresh (vanligvis f5 som snarvei på tastaturet) og escape, så omgår du adblock-blokkeren. Heisan. Jeg som mange andre begynner å bli lei av att siden deres ikke fungere som tenkt! En av disse er at man må logge in på nytt hver gang man besøker tek nettverket selv om man haker i knappen som sier "Forbli innlogget". (Med untak av Diskusjon.no) hvor det fungerer. Jeg vet ikke hvordan dere har programmert dette, men jeg forblir ikke innlogget till neste gang jeg kommer till siden. En annen sak er scriptet som dere bruker for å se om annonser blokkeres, dette fungerer heller ikke. Man kan hvitliste tek.no, amobil.no mm, slå av "AdBlock" eller til og med ta bort "AdBlock" eller lignende (og starte om nettleser), men boksen deres kommer forsatt opp og blokkerer inneholdet på siden. Jeg vet at det er flere som har nevt dette, men jeg gjør det igjen. mvh Daniel E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå