Gå til innhold

HJELP ! PC Komponenter

Anbefalte innlegg

Hei kan noen vær så snill si meg om disse komonentene passer sammen og om eg mangler noe som skal til får att pc-en går ?

Har tenkt å bygge selv(uten noe særlig erfaring).

Har tenkt å kjøre den hovedsaklig på ets2 og fsx, så viss eg har noen komponenter som eg ikke trenger(er for kraftige skulle til å si :p ) så kanskje dere kunne foreslå ? :p

PS: Ikke tenk på skjerm og mus og tastatur, fikser det ;)

Er det i dette tilfelle bedre å kjøpe ferdigbygget ?

Takk på forhånd ;)

Her er linken: http://www.komplett.no/k/cart.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Delene passer sammen. Jeg er ikke så flink med ytelse, og hva man burde/burde ikke kjøpe, så jeg vil ikke anbefale noe. Det er sikkert andre på forumet som kan gjøre det.

Lenke til kommentar

For FSX er du nesten avhengig av Intel-CPU og Nvidia-GPU om du skal få god ytelse, det kjører rett og slett dårlig på AMD-prosessorer og Radeon-kort...

ETS2 har jeg ingen anelse om, men du vil garantert få bedre ytelse med en Intel-CPU der også.

Personlig tror jeg at jeg hadde vurdert å bytte til Windows 8.1 også, men det kan kanskje hende det er av kompatibilitetsårsaker du valgte Windows 7?

Lenke til kommentar

Så det du sier er at eg burde ha Intel prosessor og Nvidia skjermkort ? Kan eg bruke geforce gtx serien ?

Hvilken prosessor og skjermkort anbefaler du til det eg skal bruke det til ? Det må vere slik at eg kan kjøre litt fps spill og på den og. ;)

Hva med hovedkort da ? :)

Lenke til kommentar

Så det du sier er at eg burde ha Intel prosessor og Nvidia skjermkort ? Kan eg bruke geforce gtx serien ?

Hvilken prosessor og skjermkort anbefaler du til det eg skal bruke det til ? Det må vere slik at eg kan kjøre litt fps spill og på den og. ;)Hva med hovedkort da ? :)

Intel og Nvidia-oppsett vil nok være det smarteste for deg ja. Lagde et oppsett til deg noen poster opp. Link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...