Soltrynet Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei, er det noen som vet om noen butikker i Oslo som selger manga på engelsk? Hadde vært fint å få forklart noenlunde hvor dem ligger, ihvertfall gatenavnet eller noe slik. Takk Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Outland MÅ ha Manga på engelsk...? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Outland i Kirkegata har mest. Ellers har du Neo-Tokyo på Arkaden, der du også kan få kjøpt mye billig, brukt manga, og såvidt jeg vet fører også Tronsmo oppe ved universitetsplassen en del. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Outland i østbanehallen har da noe de også. Kirkegata har mest, men østbanehallen-filianen har altså noe. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Outland i Østbanehallen har stengt i forbindelse med oppussingen og det virker som om de flytter hele virksomheten til butikken i Kirkegata, da de driver og åpner en ny etasje der. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Åh, det viser jo hvor lenge siden jeg har vært der. Det blir da kanskje en mega-Outland i kirkegata? Tøft. Men hvor skal alle kidsa som sitter på gulvet litt bortenfor Outland på Østbanehallen gjøre av seg? De kan da ikke sitte ute nå som det er så kaldt! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Å, det er nok av sitteplasser inne der. De skal jo helst brukes av de som skal spille Magic, Warhammer o.l. men stort sett står de tomme. Lenke til kommentar
Soltrynet Skrevet 23. november 2013 Forfatter Del Skrevet 23. november 2013 Tusen takk for hjelpen Jeg var der i dag og de hadde plenti med manga (alt så ut til å være på engelsk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå