Torhild Jansen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 En liten frøken. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Eit vakkert fugleportrett Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei, Torhild. Veldig sjarmerende motiv, og teknisk sett svært bra, med perfekt skarphet og et dybdeskarphetsområde som omfatter hele fuglen. Fargene er naturlige, og fargeintensiteten er moderat, noe som etter min oppfatning gjør bildet svært severdig, - det ser nesten ut som et porselensmaleri ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nydelig bilde av den tassen Torhild. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Dette var bare knall flott. Nært og detaljert :-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei, Torhild. Nydelig bilde av den vesle spurven Torhild. Tror du også har en liten forkjærlighet for disse små ? Vakker, uskyldig, og med litt bekymret blikk Helt uimotståelig. Utrolig sjarmerende bilde. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Rørende vakkert! Har tatt det opp i full størrelse og alt ser helt perfekt ut så langt jeg kan se. Absolutt veggpryd Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Eit vakkert fugleportrett Torhild Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Hei, Torhild. Veldig sjarmerende motiv, og teknisk sett svært bra, med perfekt skarphet og et dybdeskarphetsområde som omfatter hele fuglen. Fargene er naturlige, og fargeintensiteten er moderat, noe som etter min oppfatning gjør bildet svært severdig, - det ser nesten ut som et porselensmaleri ! Vennlig hilsen Albert. Takk for kommentaren - blir så inspirert av dine ord Nydelig bilde av den tassen Torhild. Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Dette var bare knall flott. Nært og detaljert :-) Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Hei, Torhild. Nydelig bilde av den vesle spurven Torhild. Tror du også har en liten forkjærlighet for disse små ? Vakker, uskyldig, og med litt bekymret blikk Helt uimotståelig. Utrolig sjarmerende bilde. Mvh. Lisbeth. Tusen takk - ja jeg liker mine små gjester, og jeg liker også dine herlige kommentarer - du er en ord-kunstner Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Rørende vakkert! Har tatt det opp i full størrelse og alt ser helt perfekt ut så langt jeg kan se. Absolutt veggpryd Det var hyggelig - tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg