sola2000 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 tenkte at det blir fnt for oss som skal ha eksamen i engelsk snart- brude egentlig har gjort tidligere men jaja så folkens hvordan forbederer dere? er det noen som skal ha engelsk eksamen? Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 er det ingen som skal ha eksamen i engelsk? Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 er veldig nysgjerrig på hva tema er Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg skal ha Har egentlig ikke øvd, men spent på forbredingsdelen som vi får imorgen. Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 Jeg skal ha Har egentlig ikke øvd, men spent på forbredingsdelen som vi får imorgen. bra at jeg fikk endelig et svar. men hva var karakteren din i engelsk? Lenke til kommentar
code Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Skal selv ha eksamen i Englesk(privatist) imorgen. Tema viker å være: "People who have made a difference". Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg fikk 4er i muntlig, men skal prøve å ta den opp en siste gang. Blir spent på hva temaene er. Tipper at dte kommer en essay om en valgfri person som har utgjort en forskjell. Hva tror dere? Tenkte at vi kunne snakke her i løpet av kvelden slik at vi deler informasjon. Lenke til kommentar
hydrA94 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 yo peep. har også eksamen imorgen! noen som har oppskrifter på hvordan man "bygger opp" en skriftlig eksamen, kanskje noen oppskrifter på essay, artikler osv? ganske usikker på hva jeg skal bruke forberedelsestida mi på egentlig Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 jeg regner med at det kommer en essay om en person som har utgjort en forandring, feks: martin jr osv. Lett i nettet etter oppskrifter på essay, artikkel, dikt analyse osv. Kanskje det kommer en dikt analyse, med tanke på at vi fikk dikt i forbredingsdelen. Lenke til kommentar
Fasial Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Preparation ("People who have made a difference") Blir det en bestemt person vi kommer til å skrive essay om eller valgfri trur dere ? Er det noe spesielt vi må øve på, om noen her inne har peiling på noe vær så grei og del Ville betydd mye... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Fasial Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg fikk 4er i muntlig, men skal prøve å ta den opp en siste gang. Blir spent på hva temaene er. Tipper at dte kommer en essay om en valgfri person som har utgjort en forskjell. Hva tror dere? Tenkte at vi kunne snakke her i løpet av kvelden slik at vi deler informasjon. Det hadde vært noe Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Er det lov å lever inn med pcer for privatister? Lenke til kommentar
jente91i Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg lurer på hvordan dere har tolket forskjellen på disse to punktene: - people who make or have made a difference in society - other people who could have been included in the introduction: scientists, writers, statesmen, philanthropists etc. For meg høres det ut som de spør om det samme... Hva tenker dere? Lenke til kommentar
SRI009 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen ideer til mulig artikkel oppgaver i morgen ? tipper vi blir bedt om å på et vis flette inn inspirasjonskilder som filmer/bøker i besvarelsen da dt er mye lagt opp til egene erfaringer i enkelte punkter i forberedelseshefte Lenke til kommentar
Fasial Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) om noen er så snille og kan tenke seg om å dele notater så det bare sende det på [email protected] Endret 20. november 2013 av Fasial Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hva tror dere først og fremst kommer i første del? Jeg tipper dikt analyse eller sammenligning mellom diktene. Tror dere vi får noe om the ballad? Jeg har i hvert fall tatt med mye kilder om en person som har utført forskjell, tipper at dte kommer en essay om det. om noen er så snille og kan tenke seg om å dele notater så det bare sende det på [email protected] Er det ikke bedre om vi deler notater her? Lenke til kommentar
Fasial Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hva tror dere først og fremst kommer i første del? Jeg tipper dikt analyse eller sammenligning mellom diktene. Tror dere vi får noe om the ballad? Jeg har i hvert fall tatt med mye kilder om en person som har utført forskjell, tipper at dte kommer en essay om det. Er det ikke bedre om vi deler notater her? Faktisk btw er det en bestemt person vi kommer til å skrive essay om eller valgfri trur du ? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg håper valgfri, men det kan hende det blir en de har bestemt. Jeg er mest spent på hvordan første del blir.Hvilken karakter satser dere på? Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 20. november 2013 Forfatter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) kom igjen da folkens! start med deling av notater. Tida flyr Endret 20. november 2013 av sola2000 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror dere vi får noe med civil right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå