Budeia Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Noen nevnte frostnetter, og da kom jeg på noe fra en norsk klassiker. Noe med "jeg er født to dager etter frostnettene, jeg". Fortrinnsvis Ibsen? Et barn presenterer seg selv, og sier: "Jeg er (.............) (...................), (..............), og født to dager etter frostnettene - JEG". Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg har hørt rykter om en nettside som kan finne sånne ting, jeg tror den heter Google eller noe sånt.. Lenke til kommentar
RaidN Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 "En glad gut" av Bjørnstrjerne Bjørnson. Google-tipset er forøvrig et godt tips Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Takk! Bjørnson var det visst. La ut spm fordi det tilsynelatende ikke ga treff på Google, og fordi jeg var i tvil om sitatet i det hele tatt var riktig. Men ser nå at svaret finnes på resultatside nr 2 eller 3 i Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå