sykling123 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 hei jeg lurer på om det er vanlig å bruke tanga truse under sykkelshortsen? jeg pleier å gjøre dette men jeg får kjøttsår på steder som ikke bør nevnes. er det noen som har noen tips, for jeg liker å gå med tangen under shorten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Skal ikke være noen truse under sykkelshortsen. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 hei jeg lurer på om det er vanlig å bruke tanga truse under sykkelshortsen? jeg pleier å gjøre dette men jeg får kjøttsår på steder som ikke bør nevnes. er det noen som har noen tips, for jeg liker å gå med tangen under shorten. Svaret gir seg vel selv. Ingen truse under shortsen. Husk sykkelshortsen kan og bør vaskes etter hver tur. Lenke til kommentar
sykling123 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 åhhh. nå har jeg syklet rundt med tangen i shortsen i flere måneder. takk for tips Lenke til kommentar
disippel77 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bruk noe enkel hudkrem og smør ballene =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bruk noe enkel hudkrem og smør ballene =) Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå