Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Trenger i forbindelse med jobb en god del skjermer som skal stå på 24/7 i årevis. Det er stort sett snakk om statiske bilder, og det vil ikke være mulig å kjøre noen ”bildevask” rutiner på noe tidspunkt. Så stort sett verst tenkelige scenario for enhver skjerm J Det er snakk om 24” skjermer med 1920x1200 oppløsning, og helst grei innsynsvinkel. De må også være sertifisert for dette, i tilfelle garanti sak el. l. Noen som kan ha noen anbefalinger eller erfaringer å komme med? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Har en gammel Eizo 17" som har stått på konstant i over 10 år, med stort sett statisk bilde. Ser ingen problemer. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Vil bare nevne at garantitiden er halvert om det er firmakjøp (6måneder reklamasjonrett, tror jeg?). Bare sånn at du har det også i bakhodet. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Vil bare nevne at garantitiden er halvert om det er firmakjøp (6måneder reklamasjonrett, tror jeg?). Bare sånn at du har det også i bakhodet. Næringskjøp reguleres etter kjøpsloven, og da har man 2 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Lengden på garantien er som den er. Men har hatt problemer før med noen skjermer som ikke var sertifisert for 24/7 bruk som etter få måneder begynte å slite, så må nesten ha noen som er designet for dette. Har sett på Eizo EV2436W og den ser egentlig ut som det jeg trenger Endret 20. november 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå