Kurt Lekanger Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Toq-klokken får Mirasol-skjerm som skal fungere i sterkt sollys.Qualcomms smartklokke i salg før jul Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Spent på å se hva den koster EDIT: Prisen starter på $349 så da er det vel fort 2650,- og oppover. Hadde håpet på en pris litt over det pebble ligger på. Endret 19. november 2013 av Tordal Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Syns headsettet kunne vært finere designet, ser jo ut som et høreapparat Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Da ser det ut som om Sony Smartwatch 2 er den eneste som ligger under Pebble i pris, og Gear blir eneste klokke som er vanskelige å bruke i sollys. Lenke til kommentar
Christopher Robin Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Ta en titt på Kreyos også. Funker på alle 3 plattformer Og prisen er vesentlig snillere enn denne og Gear. Lenke til kommentar
Telespesialisten Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Folk klager å klager på dette med batteri. Er det noe poeng? Jeg vill heller lader 1 gang om dagen vis smartklokken er funksjonell, mot hver 5. dag og klokken ser ut som "æsj" og ikke fins funksjonell. Gear (Y) Lenke til kommentar
muvee69 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Folk klager å klager på dette med batteri. Er det noe poeng? Jeg vill heller lader 1 gang om dagen vis smartklokken er funksjonell, mot hver 5. dag og klokken ser ut som "æsj" og ikke fins funksjonell. Gear (Y) Ved siden av å se hva klokka er, bruker jeg min Pebble som alarmklokke. Klarer nemlig fint å våkne av at den vibrerer, uten at jeg vekker noen andre i familien. Men den funksjonen hadde jo falt bort dersom jeg måtte sette klokka på lading om natta i stedet for å ha den på hånda. Lenke til kommentar
muvee69 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det skulle være "Blandt de funksjoner jeg bruker mest, er å se hva klokka er, og ... min Pebble som alarmklokke..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg