maritalk Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei folkens! Jeg tar en mastergrad i produktdesign, og har et prosjekt gående nå som handler om motivasjon og trening. Hvis noen kan hjelpe meg og svare på disse spørsmålene blir jeg kjempeglad! På forhånd takk 1: Kjønn og alder? 2: Trener du? 3: Hvis nei, hvorfor trener du ikke? Hva er dine grunner og/eller hindringer? 4: Hvis ja, hvorfor trener du? Hva motiverer deg? Hvordan tenker du rundt din egen trening? Har du satt deg mål? 5: Hvis ja, hva slags trening gjør du og hvor ofte? Alene eller med andre? Regelmessig eller uregelmessig? 6: Hvis ja, registrerer du treningen din? På hvilken måte? Hvorfor? Hvis du ellers har noen utfyllende kommentarer, ta de gjerne med! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Bigger, faster, stronger. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 1: Kjønn og alder? Mann, 19 2: Trener du? Ja. Tre ganger i uken. 4: Hvis ja, hvorfor trener du? Hva motiverer deg? Hvordan tenker du rundt din egen trening? Har du satt deg mål? For å holde meg i form og se bra ut. Det som motiverer meg er fremgang. Tenker positivt om det jeg driver med. Gjør meg både psykisk og fysisk sterkere og bedre. 5: Hvis ja, hva slags trening gjør du og hvor ofte? Alene eller med andre? Regelmessig eller uregelmessig? Styrke tre ganger i uken. Alltid alene. 6: Hvis ja, registrerer du treningen din? På hvilken måte? Hvorfor? Registerer både på mobil, papir, og diverse apps. (Tester ut litt forskjellig). Og så klart i hodet. Lenke til kommentar
maritalk Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå