wil Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 joda, fant ut at jeg skulle gjenopprette et Image dvs. C: partisjonen min fra et tidligere tidspunkt, dette gikk bra, første greiene gikk bra, men så skulle jeg jo også gjenopprette program partisjonen min, dette gikk ikke så bra, fikk ikke til å boote etterpå, men dumme meg har seff funnet ut hva feilen var, å nå har jeg formatert nesten 120 GB, med mye rart eller det var vel rundt 10 GB med mye rart, men måtte formatere resten av disken også. heldigvis så har jeg det viktigste bortsett fra Mp3 filene mine og drive image filene mine på første disken resten ligger på den andre disken min, men det er litt surt. skal prøve å få ordna det så godt jeg kan, skal bruke partisjon magic etterpå til å partisjonere, hvis jeg prøver å partisjonere nå med W2K plata så kommer den med en ekstra partisjon på 8 MB det vil jeg ikke ha. håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg er litt usikker på hva du egentlig lurer på. men om du vil redde data ville jeg prøvd et program som getdataback for ntfs, dette fungerer utmerket. koster endel penger om du kjøper fullversjon av det da.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 det jeg egentlig lurte på hvorfor det ble sånn. først så kom det melding om at C: ville bli satt som active, dette gikk bra, men når jeg skulle gjenopprette den andre partisjonen så ville den også bli active, kan det ha noe med dette å gjøre at maskina krasja? jeg trykke ok på begge active meldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå