Kvinnorna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er også kommet gjennom maxpayne2, var alt for kort :gretten: Tenkte jeg skulle teste det nye online spillet, star wars galaxies..ser bare helt rått ut Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Enemy territory og cs. Ellers gikk det endel i Civilization III. Dreamweaver MX er også et spill jeg spiller endel... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Akkurat nå så spiller jeg POC xxl. Sitter stort sett og mimrer da Ellers så spiller jeg jevnlig SOF2, MOHAA og Cossacks . Spiller også litt Homeworld (1) for å gjøre meg klar til Homeworld 2 Når det er sagt så har jeg ikke mye tid å spille på. Er stort sett rundt og hjelper venner og kjente med å fikse dataen dems. Ikke sånn å forstå at jeg er så veldig flink, men de jeg kjenner har faktisk mindre peiling enn meg. Ei jeg var ute hos her forleden hadde kjøpt seg ny maskin og fikk beskjed om at det bare var å innstalere de programmene på cdene hun fikk med. Vel...sammen med pc'en fulgte det med recovery cder på dansk, norsk og svensk. Hun kjørte hele hurven Kunne ikke fatte hvorfor Windows plutselig var på dansk.....hehe Var litt offtopic det, men syntes det var litt morsomt Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Flashpoint, Icewind Dale 2, Neverwinter Nights, Battlefield 1942, Mafia, Renegade, Hearts of Iron. Andre som har følelsen at de tar seg vann over hodet når det gjelder spill??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå