22122277 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Spilte Max Payne 2 i helgen. Ettersom jeg er ferdig med det blir det vel å fortsette med No One Lives Forever 2. Det er heldigvis litt mer langvarig. Har bare kommet halvveies der; til India. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nå spiller jeg Diablo2. Tok det fram i helgen og ble litt hektet på det igjen. Ligger nå for øyeblikket på level 11 med Necromancer og 18 med Paladin. Og mer skal det bli! Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Max Payne 2 BF1942 / DC Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe bare ler litt for meg selv når jeg leser nedover ....hvor mange av dere har egentlig kjøpt noen av disse spillene? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hehe bare ler litt for meg selv når jeg leser nedover ....hvor mange av dere har egentlig kjøpt noen av disse spillene? Jeg har faktisk kjøpt og betalt Diablo 2 men de andre spillene er det verre med....hehe. BTW, talgmar, det er ikke lov med bilde i signaturen, du burdte ta det vekk før en moderator ser det Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 AO og atter AO, døgnet rundt med AO.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 The temple of elemental evil *grin* Fantastisk spill for rollespill fantaster Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 -Wolfenstein Ennemy Terrirory (link i tilfelle noen ikke har fått med seg at det er gratis og fult muligt å laste ned) -C & c generals zero hour Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Counter-strike 1.6 nfs:underground Lenke til kommentar
Heales Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmmm....litt for mye her for øyeblikket gitt. Max 2, Call of Duty, The Temple of Elemental Evil, UFO: Aftermath, Medal of Honour: Breakthrough, UT2003 og Freedom Fighters. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hmmm, Super Mario Bros 3 og Faxanadu.... *grin* Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Går kun i Call of Duty her nå.. Helt fantastisk spill! Det har alt mohaa ikke hadde, helt enormt intenst. Er nesten som omaha beach hele tiden. Skulle bare ønske det var lenge Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 BTW, talgmar, det er ikke lov med bilde i signaturen, du burdte ta det vekk før en moderator ser det thanx Flode Lenke til kommentar
FFX Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Call Of Duty (Online / Singleplayer) Medal Of Honor AA / SH - (Online) C & C Generals Zero Hour (Online) Max Payne 2 ( Single ) Hidden And Dangerious 2 ( Single ) Battlefield 1942 / DC ( Online) Enemy Territory (Online) NeverWinter Nights ( Single) Jedi Academy ( Online ) : Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Midnight Club 2, Counter Strike, Pokemon Ruby @ GBA Emulator Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Max Payne 2 og KotoR Lenke til kommentar
falut Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Diablo 2.!! er på level 23 med min kuule paladin... som jeg bruker på battle.net Sitter fra jeg kommer hjemm fra skolen og til jeg går å legger meg... hehe...blir ikke mye lekser her nei : Jeg skal kjøpe meg lod cd'n snart.. jeg låner den med en kompis for å spille multiplayer... :-) Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Raven shield, så klart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå