Uncle Scrooge Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei, Har et par måneder med ferie (Januar + Februar) jeg har lyst å bruke aktivt med base i Sydney. Kommer til å reise med kjæresten min og vi er egentlig interessert i det meste av destinasjoner, men tror ikke det er veldig aktuelt med skikkelig lite turistvennlig land som f.eks. Papua Ny Guinea (der jeg har lyst å reise en gang siden). Kommer antakligvis til å bruke et par uker på New Zealand ihvertfall. Roadtrip langs eastcoast er også noe vi vurderer. Melbourne, Great Ocean Road, Perth, Tasmania og Uluru er ikke aktuelt (kommer til å reise dit på andre tidspunkt). Ellers har vi vurdert Fiji og Vanuatu, men Januar og Februar er jo midt i regnperioden så er litt skeptisk. Har også vurdert Hawaii, men føles litt dumt å dra så langt opp igjen når man allerede er nede i Australia-regionen. De andre stillehavsøynene jeg har sett på er generelt ganske vanskelig å komme seg til og sliter vel også med regnperiode. Indonesia, Malaysia, Vietnam, Kambodsja, Thailand, Fillipinene osv. er ikke så aktuelt da jeg har lyst til å dra en plass jeg ikke har vært før. Noen andre forslag? Må helst ikke være alt for dyrt å fly dit eller å bo der. Derfor utgår f.eks. steder som Bora Bora. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå