Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Gråmåke tar et overblikk ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
JonHa Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Heei Albert! En fabelaktig positur og komposisjon! Super skarphet og behagelig "himmelsk" bakgrunn! :-) Det ser ut som om denne gråmåka er på nippet til å omfavne noen! Meget bra Albert! Dette blir bare bedre og bedre og er et førnøyelig skue! Og jeg antar det er håndholdt som vanlig - du er blitt riktig stø på labben og rask på avtrekkeren :-) På tide å binge her. Ha en god natt .. eller noe sånn. Mvh, "Spøkefuglen" Jon :-) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Eit velkomponert og flott bilete av Gråmåsa Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nydelig! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Full klaff igjen - imponerende !!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Heei Albert! En fabelaktig positur og komposisjon! Super skarphet og behagelig "himmelsk" bakgrunn! :-) Det ser ut som om denne gråmåka er på nippet til å omfavne noen! Meget bra Albert! Dette blir bare bedre og bedre og er et førnøyelig skue! Og jeg antar det er håndholdt som vanlig - du er blitt riktig stø på labben og rask på avtrekkeren :-) På tide å binge her. Ha en god natt .. eller noe sånn. Mvh, "Spøkefuglen" Jon :-) Hei, Jon. Tusen takk for nok en hyggelig, positiv og spøkefull kommentar ! Det er med håndholdt kamera, dette, også, - det er litt lettere å "snu seg rundt", da ! Det ser ut som om måka er klar for en omfavnelse, - helt enig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Eit velkomponert og flott bilete av Gråmåsa Hei, Magnar. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Nydelig! Hei, Olav. Tusen takk for ennå en hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Flott bilde! Hei, Hammerlight. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding fra deg, også ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Full klaff igjen - imponerende !!! Hei, Torhild. Tusen takk for din hyggelige og positive tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Meget flott Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Hei Albert. Det meste er sagt, og jeg henger meg på nok en gang Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Meget flott Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk til deg, også, - du er en flittig bildekritiker ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Hei Albert. Det meste er sagt, og jeg henger meg på nok en gang Hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Tusen takk for at du "hang deg på" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg