Treblad Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 For en god stund tilbake sendte jeg en mail til MS å spurte om de hadde noe gratis-stasj å sende meg. De sa de skulle lete, men siden hørte jeg ingenting ifra de. Så dermed tok jeg mot til meg å sendte enda en mail hvor jeg spurte etter noe MS-realert materiale. De sa ja, og jeg gav de min adresse. Så noen få dager etterpå hadde jeg fått en fin t-skjorte hvor det bare var en liten MS-etellerannet-logo, og en liten MS-mus-nøkkelring som lyser hvis du trykker på en bestemt knapp. Kanskje ikke allverdens, men man sier vel ikke nei takk? Kan lønne seg og være frempå til tider! Jeg har forresten gjor det samme med Stabburet, og fikk en fin Grandiosa t-skjorte. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ka skal du vel med "noe gratis stasj" fra microsoft?? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg tar imot alt som er gratis. *fyre av noen mailer* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Forrige dagen ble gjerrigknark.com nevnt og da måtte eg jo sende mail i hytt og pinne. Søkte ca20 forskjellige produkter. Vi for se om eg får noe kult gratis stuff Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Sender ut til flere jeg nå.. Kan noen komme på noen flere enn Stabburet, abit osv? Har alltid hatt lyst på en grandiosa t-skjorte Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 grandis t-skjorte og en coca-cola t-skjorte.. de 2 viktigste tingene i livet Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 grandis t-skjorte og en coca-cola t-skjorte.. de 2 viktigste tingene i livet Hvordan fikk du den? Sendte du mail til Coca-cola? Hva skrev du i mailen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har fått mye gratis av MS allerede jeg... ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok, tenk dere noe ala dette: En fyr i microsoft cap og gradiosa T-skjorte. Hmm det er gutten sin det! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok, tenk dere noe ala dette: En fyr i microsoft cap og gradiosa T-skjorte. Hmm det er gutten sin det! Ja? *tenker på det og ser meg selv...ehm, når jeg har fått det selvfølgelig* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hey, jeg glemte Cola button Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Ok, tenk dere noe ala dette: En fyr i microsoft cap og gradiosa T-skjorte. Hmm det er gutten sin det! Btw, det er jo bare å prøve seg frem på de fleste sider. Men gidder dere å skrive alt dere sender/får her for å la oss andre få prøve? (evt. også mailadressen dere sendte til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå