Anna May Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Da Skyrim kom, fikk jeg etter kort tid problemer med at konsollen frøs. Dette ble et så stort problem at jeg ga opp og kvittet meg med spillet. Så til dere som spiller skyrim på ps3, er dette fortsatt et problem eller er det min maskin det er noe i veien med? Jeg spør fordi jeg savner spillet og vurderer å skaffe det igjen. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Spillet har hatt flere problemer men skal funke nå. Leste på noen forum at problemer med frysing kunne løses ved å slette gamle patcher og innstalere nyese. Funket for meg Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) problemet ligger i gamesaven som bare vokser og vokser så tror dette er ett problem som kom for å bli på ps3, jeg måtte selv gi opp hele spillet pga dette :/ vil du spille skyrim gjør dette på pc siden fleste maskiner driver spillet uten noen som helst problemer Kanskje det som ble posta over hjelper, men jeg har ikke hatt god erfaring med skyrim på ps3 Endret 18. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Sååå.. alt er som før med andre ord? Jeg gjorde alt dere nevner den gangen og det hjalp ikke nok. Husker at spillet alltid frøs hvis jeg f.eks. gikk ut i vannet. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Nytt spørsmål: Jeg kjøpte en middels hjemme pc fra samsung i sommer. Vil den klare et spill som dette? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Recommended Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit) Quad-core Intel or AMD CPU processor 4GB System RAM 6GB free HDD (Hard disk drive) space DirectX 9.0c compatible NVIDIA or AMD ATI video card with 1GB of RAM: Nvidia GeForce GTX 260 or higher; ATI Radeon HD 4890 or higher DirectX compatible sound card Internet access for Steam activation Minimum System Requirements Windows 7/Vista/XP PC (32 or 64 bit) Processor: Intel Dual Core 2.0GHz or equivalent processor (AMD Sempron @ 2.4 GHz) 2GB System RAM 6GB free HDD space Direct X 9.0c compliant video card with 512 MB of RAM DirectX compatible sound card Internet access for Steam activation Har selv en av disse og driver spillet på ultra uten problemer i 1080p: http://www.komplett.no/hp-pavilion-dv6-6c60-156-full-hd-led/659574#!tab:extra Endret 19. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Altså, problemene som snakkes om over har blitt fikset, tror det var i en patch som kom for ett halvt år siden, så Skyrim skal virke helt fint på PS3 i dag. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Takk Leff78, det der er en av flere grunner til at jeg spiller på konsoll Tror jeg fortsetter med det. Og siste svar fra herzeleid, tusen takk for et enkelt og greit svar. Jeg forstod deg ikke godt nok første gangen der, men nå henger jeg med. Takk. Endret 19. november 2013 av Anna May Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå