mvs96 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Min razor mamba setter seg av og til fast og vil enten bare bevege seg horisontalt eller vertikalt. Den er snart tre år, men jeg har ikke hatt noen problemer før nå. Har prøvd å avintalere razor driverne men det er forstatt et problem. Er det noe jeg kan fikse eller må jeg kjøpe ny? Endret 18. november 2013 av mvs96 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Det er et relativt vanlig symptom på at en Razer mus holder på å dø, men det kan også skje på grunn av noen andre ting. Razer foreslår å prøve dette når det skjer. 1. Installer siste Firmware og Driver fra www.razerzone.com. 2. Rengjør laseren med en Q-Tip og litt Isopropanol 99-100% (Rensevæske av alkohol). Ikke bruk bruk rensevæske bestående av Ethanol, hvis det er norsk merking så skal det stå Isopropanol eller Isopropylalkohol, med engelsk merking vil det stå "Isopropyl Rubbing Alcohol". Du kan som regel finne dette på apoteket. 3. Se om du får samme resultat på en annen musematte, deretter prøv den på en annen maskin. 4. Av en eller annen grunn har det å bruke et vanlig hvitt ark som musematte i 5-10 min fått musen til å begynne å virke igjen. Razer selv vet ikke hvorfor det virker, men de har bekreftet at for noen så vil det virke. Endret 19. november 2013 av Bjoolz Lenke til kommentar
mvs96 Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Takk for svar! Skal teste når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå