Gå til innhold

Selger Brukt msi gt660

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTX 285M falt ut fra markedet i begynnelsen av 2010, det er ikke sjans for at maskinen din er bare 2 år gammel da.

Du har også et Radeon-klistremerke på maskinen, det får meg til å tro at du har bommet på modellen eller funnet feil specs.

Sammenlignet med dagens spillPCer er den mest sannsynlig håpløst utdatert uansett, så jeg tviler sterkt på at du kommer til å få mer enn 1500 kr for en slik dinosaur.

Lenke til kommentar

GTX 285M falt ut fra markedet i begynnelsen av 2010, det er ikke sjans for at maskinen din er bare 2 år gammel da.

Du har også et Radeon-klistremerke på maskinen, det får meg til å tro at du har bommet på modellen eller funnet feil specs.

Sammenlignet med dagens spillPCer er den mest sannsynlig håpløst utdatert uansett, så jeg tviler sterkt på at du kommer til å få mer enn 1500 kr for en slik dinosaur.

Den er 2 eller 3 år gammel, og kan kjøre noen av de hardeste spillen ute dær. når den var ny kostet den 12 000kr. men det er de rette specs, men skjønner at den ikke er så mye verd. men trenger og selle den, skal kjøpe en Razer blade pro fra USA. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...