Edin johansen Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, jeg skal selge min msi gt660 bærbar pc og lurer på om det er noen som vet hvor mye den er verdt og om noen er interessert har hatt denne pc en i 2 år og er svert fornøyd med den. Lenke til kommentar
Edin johansen Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 Specs? her har du en side som er med alle specse; http://www.msi.com/html/popup/NB/gt660/specs.html Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 GTX 285M falt ut fra markedet i begynnelsen av 2010, det er ikke sjans for at maskinen din er bare 2 år gammel da. Du har også et Radeon-klistremerke på maskinen, det får meg til å tro at du har bommet på modellen eller funnet feil specs. Sammenlignet med dagens spillPCer er den mest sannsynlig håpløst utdatert uansett, så jeg tviler sterkt på at du kommer til å få mer enn 1500 kr for en slik dinosaur. Lenke til kommentar
Edin johansen Skrevet 19. november 2013 Forfatter Del Skrevet 19. november 2013 GTX 285M falt ut fra markedet i begynnelsen av 2010, det er ikke sjans for at maskinen din er bare 2 år gammel da. Du har også et Radeon-klistremerke på maskinen, det får meg til å tro at du har bommet på modellen eller funnet feil specs. Sammenlignet med dagens spillPCer er den mest sannsynlig håpløst utdatert uansett, så jeg tviler sterkt på at du kommer til å få mer enn 1500 kr for en slik dinosaur. Den er 2 eller 3 år gammel, og kan kjøre noen av de hardeste spillen ute dær. når den var ny kostet den 12 000kr. men det er de rette specs, men skjønner at den ikke er så mye verd. men trenger og selle den, skal kjøpe en Razer blade pro fra USA. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Den er ikke verdt noenting dessverre. Og nei, har du det skjermkortet tidligere nevnt kjører den ikke de hardeste spilla ute der. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Den er ikke verdt noenting dessverre. Og nei, har du det skjermkortet tidligere nevnt kjører den ikke de hardeste spilla ute der. Om det et gtx660 kort du har blandet sammen med kan du kanskje få en 3-4000. Sjekk hva du har av specs da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå