Fotofashion Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ida Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Hei Eric! Tror ikke jeg skal begi meg ut på å utøve bildekritikk på dine bilder nei.. Da har jeg nok fort skjemt meg ut. Men det som er så fint her på Akam at hele spekteret av kompetanse kan ha dette som arena, helt fra dere profesjonelle med lang utdannelse og erfaring til "knipseren" med kompaktkameraet. Jeg har stor nytte og glede av å se på både dine og andres arbeider for å få inspirasjon til å jobbe videre med egen utvikling. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Hei Eric! Tror ikke jeg skal begi meg ut på å utøve bildekritikk på dine bilder nei.. Da har jeg nok fort skjemt meg ut. Men det som er så fint her på Akam at hele spekteret av kompetanse kan ha dette som arena, helt fra dere profesjonelle med lang utdannelse og erfaring til "knipseren" med kompaktkameraet. Jeg har stor nytte og glede av å se på både dine og andres arbeider for å få inspirasjon til å jobbe videre med egen utvikling. Hilsen Olav Hei, tusen takk for det Jeg har selv ingen formel utdannelse. Og har i grunn lært det meste om foto her på akam så mye man kan plukke opp og lære her. Lenke til kommentar
EirikO91 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Sinnsykt herlig bilde..!! Har sett mye på de andre bildene dine og er en smule innponert altså... Håper du kommer med mye mer, for jeg digger stilen på dine bilde stå på :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg