Gunfreak Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Så nå har jeg et 780 OC og 16 gig ram, og prøver å tenke på spill som ser bra ut, Cyrsis 3 funka på max med mitt gamle kort og 8 gig ram, så ikke så mye vits å prøve det igjen, og BF4 kjører nå dønn solid på max der jeg aldri faller unded 57fps. Eneste andre jeg kan tenke på er Witcher 2, som fremdeles er en av de peneste spillene(og beste spillene) der ute Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Crysis Warhead, Metro:2033/Last Light Snart "Star Citizen". Men The Witcher 2 på max er kanskje den ultimate testen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Ja, den krevde en del gitt, spretter opp mellom 40 og 60 den gitt, tror den kanskje kan falle enda lengre i de større slagene. Er ikke så begeistra for star citizen, vet ikke så mye om det, men vet ikke om jeg liker det jeg har fått med meg, blant annet kjøp av romskip for ekte penger osv, tror heller jeg venter på Elite dangures. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg har ett Titan og 16 gig ram, men Crysis 3 kjører ikke fullt så bra hos meg. Får nesten ikke 50 fps engang. Arma 3 og Tomb Raider ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. november 2013 Forfatter Del Skrevet 18. november 2013 Jeg har ett Titan og 16 gig ram, men Crysis 3 kjører ikke fullt så bra hos meg. Får nesten ikke 50 fps engang. Arma 3 og Tomb Raider ser veldig bra ut. Jepp testa arma 3 nå, nesten dønn 30fps hele tiden i det opne steder med gress osv, i landsbyer øker det til 50fps. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 War Thunder er veldig lækkert. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 assassins creed black flag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå